מאחדת כוחות עם חברות אבטחת מידע ו- AI כדי לעזור לארגונים להקדים תוקפים ואיומי סייבר 

החיבור שבין פלטפורמת Commvault Cloud שהוכרזה החודש על ידי קומוולט וחברות המפתחות פתרונות בינה מלאכותית ואבטחת מידע, יכול לסייע ללקוחות לקדם תובנות מנתונים כמו גם בזיהוי, הגנה והפחתה של איומים

שירה פרונר, קומוולט - צילום ניב קנטור

קומוולט (Commvault), ספקית של פתרונות הגנת נתונים וחוסן סייבר עבור ארגוני ענן היברידי, הכריזה על שילוב טכנולוגיות חוסן סייבר מודרניות מבית קומוולט עם טכנולוגיות אבטחת מידע ובינה מלאכותית (AI) של חברות חלוצות בתחום אבטחת סייבר, בינה מלאכותית וענן. חברות מובילות בענף התוכנה בחרו להתחבר לפלטפורמת Commvault Cloud שהוכרזה לאחרונה כדי לספק ללקוחות משותפים דרכים נוספות לזהות, להגן ולהגיב במהירות לאיומים ולהתקפות פוטנציאליים, תוך שיפור נראות הנתונים וממשל נתונים.  

בימים אלו חברות מתמודדות עם כמויות חסרות תקדים של איומי סייבר ויש להן חששות גדולים מפני איומי התוקפים שיבצעו שיבוש בפעילות העסקית ופגיעה חמורה במותג.  על פי מחקר שהזמינה קומוולט ונערך לאחרונה על ידי IDC, 61% מהמשיבים האמינו  כי "סביר" עד "סביר מאוד" שיתמודדו עם אובדן נתונים במהלך 12 החודשים הבאים עקב גידול בתחכום התוקפים.   

בהתחשב בחששות אלו, קומוולט מאמינה ששיתוף פעולה הוא המפתח להתמודד עם האיומים. מוקדם יותר השנה הודיעה קומוולט על אינטגרציות עם Microsoft Sentinel ו-Palo Alto Networks. כעת מכריזה קומוולט על שותפים נוספים שבחרו להתממשק עם Commvault Cloud. בין החברות הללו נכללות: ספקית פתרונות הגנת הסייבר Avira (חלק מחברת Gen), יצרנית פתרונות הסייבר מבוססי בינה מלאכותית – Darktrace, יצרנית פתרונות מחסני נתונים ואגמי נתונים  Databricks, יצרנית פתרונות אבטחת המידע ואימות הזהות Entrust, יצרנית פתרונות אבטחת הענן Netskope, חברת אבטחת המידע Palo Alto Networks ויצרנית פתרון ארגז החול הוירטואלי המאפשר לגלות נוזקות Trellix.  

"כדי להיות אפקטיביים ולספק חוסן סייבר, מוצרי אבטחת הנתונים הטובים חייבים להשתלב עם מוצרים אחרים באקו-סיסטם של עולם שחזור הנתונים לאחר מתקפות סייבר", אמר כריסטוף ברטרנד, מנהל פרקטיקה, ESG. "האינטגרציות הללו בין שותפי אבטחה ובינה מלאכותית ל- Commvault Cloud יכולים למלא תפקיד מפתח בלעזור לחברות לקדם את עמדת האבטחה שלהן ובמקביל להעלות את משילות הנתונים".

"על ידי חיבור אקוסיסטם נרחב של שותפים עם פתרונות חדשניים בתחום אבטחת המידע ובינה מלאכותית עם פלטפורמת Commvault Cloud שלנו, אנחנו לא רק מגיעים אל הלקוחות בצמתים הקריטיים, אלא אנחנו יכולים ביחד כקבוצה להביא תובנות אבטחה באופן מהיר יותר, חכם יותר ומחובר יותר", אמרה שירה פרונר, מנהלת השותפים העסקיים בקומוולט ישראל. 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG