העולם משתנה במהירות, יישומים ופתרונות מוחלפים באחרים על בסיס קבוע ולמציאות הזו צריכות היצרניות להגיב. לאפיון, תכנון, יצור וכמובן השירות והאחריות, מצטרפת גם תחזית מאתגרת במיוחד. על מנת ללמוד על המגמות בתחום ה ID – information displays, שוחחנו עם רועי דרוין, מהנדס מכירות ומנהל הפיתוח העסקי בחטיבת המסכים המקצועית של LG בישראל. 

רועי דרוין, LG ישראל (תמונה - יח"צ)

"תחום ה- ID הינו תחום רחב ביותר והוא דורש היכרות והבנה מעמיקות. התחום מורכב מרבדים שונים השייכים לתחומים ותתי תחומים רבים וכל אחד מהם מקבל את תשומת הלב המלאה במטרה לדייק ולהעצים את חווית המימוש", אומר דרוין ומוסיף : "בעולם ה- Corporate למשל, קיימת דרישה גוברת לפתרונות video conference בעקבות אילוצי העבודה מרחוק, אולם זה לא נגמר שם- דרישה זו הביאה דרישה משלימה למסכי מגע בגדלים שונים בהתאם לגודל החלל, אשר משמשים כפתרון משלים לאותן שיחות וידאו ובמקרים שונים גם כ- White board אותו כל משתתפי הפגישה יכולים לראות בזמן אמת. זהו מימוש די דומה לתחום החינוך בו המרצה נדרש לשתף גם תוכן וגם את ה- White board עבור התלמידים הלומדים מהבית ולאלה הנוכחים פיזית בשיעור בעזרת מסכי מגע גדולים."

"ישנו שינוי גדול בתודעת לקוחות הקצה ליתרונות ה- LED. מקבלי ההחלטות מתחילים להיחשף ולהבין את יתרונות הטכנולוגיה הזו למימושים השונים, בין אם בחדרי הדרכה, אודיטוריומים, חדרי בקרה, חדרי ישיבות גדולים שבעבר היו מאופיינים בפתרונות הקרנה והיום המגמה היא ללכת על פתרונות Fine pitch LED כדוגמת ה-  LG Magnit אשר מאפשרים מודולריות מרבית בממד הגודל, אם זה 110' 130' ,160' או כל גודל ורזולוציה אחרת לפי אילוצי ודרישות הלקוח.

ה- Pitch הקטן ביותר כיום הוא 0.9 מ"מ Micro LED, בקרוב תכריז LG על Pitch קטן יותר, אולם תמיד לצד איכות תמונה ברמות הגבוהות ביותר תוך דגש על גווני השחור המוחלט שניתן למצוא כבר היום במסכי ה- OLED שלנו. תוצאה זו מתקבלת בעזרת מעבד התמונה α (אלפא) בו מוטמעת טכנולוגיית בינה מלאכותית המסוגלת לנתח את התוכן ואת מקורו בכדי למטב באופן אוטומטי ובזמן אמת את איכות התמונה. (המעבד מוטמע בסדרות הטלוויזיה האחרונות של LG)" 

חווית הקניה תחזור ובענק

"עולם ה- Retail ממשיך להתפתח למרות התקופה המאתגרת. מרכזי הקניות הנחשבים בעולם מובילים את מגמת יישום טכנולוגיית ה LED המשתלבת היטב עם מימושי Digital Signage מתקדמים כדוגמת ה- Super Sign או מבוססי WebOS אשר מאפשרים ניהול רשתות Digital Signage בעזרת תוכנות צד שלישי אשר עובדות על ה- WebOS בצורה שקופה וללא צורך בנגן חיצוני. 

בתחום זה מושקע מאמץ עצום באמצעות צוותי הנדסה וקריאטיב במטרה לתת מענה לאתגרי חוויית הקניה. הטמעת פתרונות בעולם ה Retail מורכבת מייעודי מימוש מגוונים ומדויקים בשילוב מגוון טכנולוגיות כדוגמת מסכי – Window facing – High brightness , LED או Transparent LED המופנים לכיוון לקוחות פוטנציאליים אשר עוברים מחוץ לחנות ותפקידם לעורר סקרנות ו'משיכה' לתוך החנות באמצעות טכניקות ומסרים שונים. 

מסכי הקופה –Point Of Sale שותפים להגדלת הקניה בנקודת התשלום, אך גם מסוגלים לספק מידע ללקוח על החשבון שלו. 

מרכולים ורשתות מובילות מטמיעים מסכים בחללי הקניות, עם מסרים "מחלקתיים" על מדפי החנות. למסכים אלה תפקיד משמעותי ב'הכוונת' הקונים וקידום רכישת מוצרים מקודמים אולם הם מסוגלים להעביר מידע רלוונטי משלים כיד הדימיון כולל מצב התור בבית המרקחת הממוקם באזור מרוחק במתחם."

 

חוויות דיגיטליות

"השאיפה המרכזית של מרכזי המבקרים והמוזיאונים היא לייצר חווית ביקור בלתי נשכחת. לשאיפה זו הצטרף ממד השיתוף המיידי ברשתות החברתיות, לכן אתרים אלה מטמיעים את הפתרונות המיוחדים של LG כמו למשל מסכי ה- Curved OLED המאפשרים יצירת קירות וידאו גדולים בעיצובים שונים, מסכי ה- Stretch, מסכי מגע ליצירת אינטראקציה עם המבקרים או מסכי ה TOLED – ה OLED השקוף."

רזולוציות בשירות הבטיחות והביטחון

"המגמה ההולכת וגוברת בעולמות הבקרה היא אימוץ פתרונות Video-wall. מגמה זו מקבלת רוח גבית עם ההתקדמות הטכנולוגית המאפשרת הצבת Video-wall עם 'בזל' (אותו קו מציק המפריד בין המסכים המותקנים על קיר הווידאו) הולך וקטן עד למרווח של 0.9 מ"מ למסך LCD או Pitch הולך וקטן בטכנולוגיית ה LED כפי שהוזכר קודם לכן המאפשר חוויית צפייה נטולת בזל. לצד הרזולוציה שרק הולכת ומתפתחת, יכול היום כל חדר בקרה להשיג יתרון משמעותי באמצעות קבלת תמונה ברורה וחדה."

את הפתרונות המובילים – יש. איך מובילים את השוק ?

"הפצה ! הפעילות המשותפת וארוכת השנים של LG עם קבוצת ח.י.- המשווקת הבלעדית של קוו פתרונות ה ID, מקנה לנו יתרון משמעותי בהתאמה ואספקה מדויקת לכל לקוח בכל סגמנט. תחושת הביטחון שבשגרת עבודה עם אנשי המקצוע המובילים בישראל מאפשרת לנו להוביל את המגמות השונות."

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG