דרישה שרק הולכת וגדלה – שוק התצוגות בזינוק קדימה (תמונה: AMR)

 

שוק התצוגות נמצא בתקופה של פריחה, והוא ימשיך להתקדם קדימה בהיבט של הכנסות עם צמיחה שנתית ממוצעת של 7.4% בין 2018 שזה עתה הסתיימה ועד 2025. בסיום אותה שנה אמור נפח ההכנסות של השוק להסתכם בכ-206.29 מיליארד דולרים. כך עולה מדו"ח שפרסמה חברת מחקרי השוק AMR (ר"ת של Allied Market Research). מדובר בגידול משמעותי מאוד לעומת 2017 שהסתיימה בהכנסות כוללות של השוק ב-כ-115.6 מיליארד דולרים.

לפי AMR, צפון אמריקה תמשיך לתרום הכי הרבה להכנסות הכוללות של השוק, והמכירות של תצוגות דיגיטליות באזור יסתכמו ב-2025 בכ-66.9 מיליארד דולרים. עם זאת, קצב גידול המכירות באזור הזה יהיה נמוך מהממוצע בשוק ויעמוד על כ-4.7% בלבד. אזור דרום מזרח אסיה/אוסטרליה יתרום הכי הרבה מבחינת הצמיחה של השוק בתקופה הזו, עם ממוצע גידול של כ-11.7%.

התפתחויות בתצוגות גמישות, גידול בביקוש למכשירים עם מסכי OLED והמשך הגידול במגמה של שילוב מגע בתצוגות יספקו את הדלק לגידול הצפוי הזה, וזאת למרות שהעלויות הגבוהות של טכנולוגיות התצוגה החדישות יותר, כמו תצוגות שקופות, ישמשו כסוג של מעצור במשך השנים הקרובות. כמו כן מספר הדו"ח שיצרניות התצוגות ממוקדות כיום בעיקר בפיתוח טכנולוגיה ומוצרים שמיועדים לתצוגות גדולות ולהצגת תמונות באבחנה גבוהה, בעוד שעם השנים ההתמקדות תעבור ליצירת מסכים גמישים, דקים ועמידים יותר.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG