אם יש דבר אחד שאנחנו מכירים היטב לגבי המעמד השליט של איחוד האמירויות, הוא שיודעים שם להוציא הרבה מאוד כסף כדי לפאר כמה שיותר את מדינת המפרץ הקטנה ואת הערים הגדולות שבאמירויות. אחד הסמלים הידועים מתנוסס במרכז דובאי, עיר הבירה של האמירות הנושאת את אותו שם – אחת מהשבע שמרכיבות את האיחוד. מדובר כמובן בבורג' ח'ליפה, המגדל הכי גבוה בעולם ש-163 קומותיו נמתחות על פני 828 מטרים.

בלילה שבין ה-31 בדצמבר 2018 ל-1 בינואר 2019 הוא גם עמד במרכז חגיגות השנה החדשה שנערכו ברחבי העיר כשהפך לשלט ה-LED הכי גדול בעולם, עם שיא שכנראה אף פעם לא יישבר.

המגדל כוסה לחלוטין בלוחות LED ובעצם הפך למסך אחד ענקי שעליו הוצגו סרטוני וידאו ממקור פנימי. הסרטים אמנם התרכזו בעיקר באמיר מוחמד בן ראשד אאל מכתום אבל היו גם הרבה מאוד תמונות נוף והרבה מאוד אמירות שהופנו אל הקהל הרב שהגיע למקום, כולל מסרים של שלום אל העולם – וכמובן, הספירה הבלתי נמנעת לתחילת 2019.

לאורך כל התצוגה, שאת הסרטון שלה תוכלו למצוא בסוף הידיעה, נעשה שימוש גם בזרקורי לייזר שהאירו את המגדל וגם ממנו בצורה נבונה וחכמה שלא רק שלא הפריעה לתצוגה אלא אף הוסיפה רבות, ובנוסף השלימה את התמונה תצוגת זיקוקים מסונכרנת ואדירה מכל צידי המגדל.

אנו ממליצים להקדיש כמה את הדקות הנדרשות כדי לחזות בחגיגה היפה הזו, מה שכלל הנראה הוא המופע האור קולי המורכב והגדול ביותר שיצא לכם לראות אי פעם.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG