משרדי החברה החדשים יהיו במגדל חדש בן 18 קומות בשטח כולל של 30,000 מ"ר בהסכם שכירות ל-10 שנים

מימין - גולן דותן, רפי סער, מוטי גוטמן. צילום - מורג ביטן

חברת הטכנולוגיה הגדולה בישראל, מטריקס, עוברת למגדל משלה בן 18 קומות בשטח כולל של כ- 30,000 מ"ר (כולל שטחי חניה) בקומפלקס ההיי-טק היוקרתי O-TECH"" בכפר סבא.

הסכם השכירות הינו לתקופה של 10 שנים בהיקף של כ-200 מיליון ₪ (20 מיליון ₪ לשנה) עם אופציה להארכה של כ-10 שנים נוספות. 

המגדל החדש שנבנה במיוחד עבור חברת מטריקס יאחד לתוכו מספר זרועות פעילות של החברה שעובדות כיום מאתרים שונים בארץ ואת מטה החברה. המעבר צפוי להתבצע ברבעון האחרון של שנת 2023.

לצד משרדים חדשניים ומתקדמים יותר, המעבר מאפשר למטריקס לאחד אלפי עובדים תחת מתחם אחד ולחזק את תחושת האחדות בין חטיבותיה השונות של החברה. על-אף המעבר לבניין החדש, מטריקס, המונה כ-11,000 עובדים ועובדות, תמשיך להפעיל מוקדי פעילות לכל אורכה ורוחבה של הארץ בעשרות אתרים. במקביל, לנוחיות עובדיה, החברה תמשיך במתכונת הפעילות ההיברידית במקומות בהם היא מתאפשרת.

הבניין מציע לאלפי עובדי מטריקס מרחבי העשרה, פינות קונספט, חדר כושר פרטי ומאובזר ומרפסות רחבות ידיים. כמו כן, הבניין כולל מרחבי עבודה אישיים ושיתופיים, מתחמים לפעילויות חברתיות ואירועים, ושירותים מגוונים נוספים לרווחת העובדים. ברחבי המתחם, ששוכן בסמוך למרכז הבילוי והבידור אושילנד, ישנם שטחי פיתוח היקפיים, שלל חנויות, מסעדות ונוף פתוח לכל עבר. המתחם בנוי על שטח כולל של 52 אלף מ"ר וממוקם על ציר מרכזי בעל גישה נוחה לתחבורה ציבורית ולכל הכבישים המרכזיים באזור. במתחם פועלות כיום חברות כמו סודה סטרים, ריג'וס, פינסטרה, Ai-Tech, Next Insurance, סגמנט, אסטרזניקה, נובו נורדיסק ועוד. 

משרד האדריכלים של המגדל הינו "אוקא אדריכלים".

קומפלקס הייטק O-TECH"" הוקם על ידי חברת אושירה וכולל 3 בנייני משרדים, מרכז בילוי קניות והסעדה בשטח כולל של כ-100,000 מ"ר בתוספת שטחי חניה. שווי הפרויקט כ-1 מיליארד ₪. חברת אושירה הינה זרוע הנדל"ן של קבוצת SK GROUP שבבעלות איש העסקים סמי קצב.

פרויקט O-TECH הינו מתחם חדשני וחלק מקמפוס גדול המאפשר לשוכרים סביבת עבודה נוחה ונעימה המשלבת משרדים יוקרתיים ומשוכללים לצד סביבה ירוקה פסטורלית וממוקם בסמיכות למתחם "אושילנד", קומפלקס קניות, בילוי, תרבות בנגישות מיוחדת ויוצאת דופן.

 
צילום - מורג ביטן

מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס: "כחברה שמובילה את השוק  הטכנולוגי בישראל, מטריקס שמחה להתחדש במתחמי עבודה טכנולוגיים וחדשניים יותר – אנו חברה דינמית שלא מפחדת לעשות שינויים תוך כדי תנועה על מנת לשפר לעובדים את סביבת העבודה, ותהליך ההקמה של המשרדים החדשים אכן שם במרכז את העובדות והעובדים שלנו. בחרנו בקפידה לשים דגש על משרדים וחללי עבודה משותפים, לצד מגוון שירותים ויתרונות שמסופקים לעובדים, כדי לאפשר  לכל אחד ואחת מהם את מרחבי הפעולה הדרושים על מנת להצליח ולצמוח. אנו נרגשים לקראת המעבר ותחילת הפעילות בבניין החדש". גוטמן הוסיף, כי "עם המעבר לבניין החדש בשנה הבאה נשלים את מהלך ההתייעלות בנדל"ן בו התחלנו עוד במהלך מגיפת הקורונה. במסגרת המעבר נשחרר משרדים בהוד השרון, הרצליה, תל אביב, ראש העין ולוד ונאפשר גישה תחבורתית נוחה מאוד בהשוואה למיקומים הנוכחיים שלנו. בהקמת הבניין החדש של מטריקס הנחנו שהעבודה  ההיברידית תישאר עימנו וחסכנו בשטחי הנדל"ן ובמקביל יצרנו סביבת עבודה אינטגרטיבית, נעימה וחדשנית שתשרת אותנו לשנים רבות קדימה".

גולן דותן, מנכ"ל חברת אושירה, מציין : "אנו גאים שמטריקס בחרה באושירה לבנות את משכנה החדש של החברה, ומברכים אותה על הצטרפותה למתחם ההיי-טק החדשני בכפר סבא. הבניין החדש של מטריקס תוכנן בקפידה, תוך ראיה מרחבית של הצרכים השוטפים, שימת דגש על  סביבות עבודה בסטנדרטים הגבוהים ביותר, תשומת לב יתרה לצרכים הלוגיסטיים הנרחבים של החברה ועוד, כל זאת בשיתוף פעולה מלא עם מטריקס".

רפי סער, ראש עיריית כפר סבא: "כחלק ממדיניות שנועדה לשפר את איכות החיים, להגדיל היצע תעסוקתי וליצור הזדמנויות לתושבי העיר, אנחנו מפתחים אזורי תעסוקה חדשים שמושכים חברות הייטק גדולות ובינלאומיות לכפר סבא.

חברות רבות בוחרות להעתיק את משרדיהן לעירנו. אנו גאים ונרגשים לרגל מעבר מרכז הפעילות של מטריקס, הניצבת בחוד חנית התעשייה הטכנולוגית, אל מתחם ההייטק החדשני בכפר סבא. אנו בטוחים כי הבניין החדש יספק ליושביו את סביבת העבודה האיכותית ביותר.

אנו עובדים להפוך את כפר סבא לבירת ההייטק של ישראל יחד עם עוד פרויקטים נוספים כמו הקמת רובע עסקים משותף עם עיריית רעננה. התהליך עדיין בעיצומו אך כבר יש תוצאות לחזון ועוד סיבה לגאווה גדולה בעיר שלנו".

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG