לאורך כל שנות ההיכרות, האדם שהפך לשם נרדף ל-ISE לא מפסיק להפתיע. החשיבה וההתבוננות שלו הכי רחוק שרק אפשר, היא חלק מרכזי בהתפתחות הפנטסטית של ה-ISE. בראיון הקבוע לפני ה-ISE שנמצאת במרחק שבועות ספורים, בלאקמן משתף תערוכה המהווה הזדמנויות, חיזוק ובניית קהלים חדשים ובעיקר ביתנים שתרצו לבקר בהם.

מייק בלאקמן היה עסוק מאוד מאותו רגע שהסתיימה תערוכת ISE2022 בהיערכות ל-ISE2023 שנמצאת ממש מעבר לפינה. אנחנו תופסים אותו לחצי שעה צפופה ביותר כשהוא לא מדלג בין מינכן לברצלונה ומדינות נוספות, בכדי לשמוע על העתיד, על תחום שהולך ומתרחב, מתמזג ומביא בשורות על תפישות, רעיונות ושינוי כיווני חשיבה. שינויים מהותיים שנוכל לראות ולשמוע בתערוכה יכללו דוברים מתחומים חדשים ועוד שני ביתנים כאשר אחד מהם מוקדש כולו להדגמות אודיו, כן – הדגמות אודיו אופטימליות במתחם תערוכה ענק. ישנן עוד מספר הפתעות הנמצאות בתהליכי אישור מתקדמים שלצערי לא נוכל לשתף כאן אולם בהחלט יהיו שוות לאלו שיגיעו לכנס הקרוב.

 

תכנון והקמה של תערוכה בסדרי גודל כמו זו, הם אתגרים לא פשוטים למי שמעט מעורה בפרטים, והשנתיים האחרונות היוו רצף לא פשוט מהם. בלאקמן מקפיד להקשיב לכולם; למבקרי התערוכה ולמציגים ועם הקשב הממוקד הזה- ערך התערוכה רק נוסק. החלק האנושי עושה עבודה לא פחות חשובה; בלאקמן מכיר באחריות הגדולה המוטלת על כתפיו ובעוצמה שצבר על מנת לבצע עדכונים ושינויים כדוגמת העברת ביתני החדשנות למרכז כך שיהיו חשופים לכולם או יצירת חיבור עם תחומים נוספים להרחבת היריעה הענקית הנקראית 'מולטימדיה'. הוא מעריך מאוד את הזכות שנפלה בחלקו להיות חלק (חשוב יש לומר) מהדבר העצום הזה וחושב שהוא בר מזל. גם אנחנו!   

השיחה המצולמת חושפת תפישות ושיקולים לגבי רצפת הוועידה לצד הצצה ל'מאחורי הקלעים' שלה ולעתיד התעשייה. כל פגישה עם מייק בלאקמן מחזקת אצלנו את הרצון להיות שם, ב ISE. ברצלונה היא רק הדובדבן. 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG