השותפות בין מיקרוסופט ל NFL עולה מדרגה – התקנות LED ייחודיות לצד הקלטות משולבות, יספקו חוויה לחובבי הפוטבול האמריקאי שנאלצים לראות את הספורט האהוב עליהם מהספה בבית

תמונה ראשית - מיקרוסופט

ככה זה עובד ב NBA

מאז ומעולם חברות הטכנולוגיה גילו עניין בממדים שונים של ענפי הספורט הרבים- תחום השידור (כמובן), הפרסום, ניתוח הנתונים ועוד. אפשר לומר שבזכות החדשנות של חברות הטכנולוגיה, משתפרת חוויית הצפייה באופן קבוע הן במגרשים והן בסלון האוהדים. אבל הפעם נדרשות חברות הטכנולוגיה כמעט להמציא את החוויה, ומי אם לא מיקרוסופט, אשר מקיימת פעילות משותפת זה מכבר עם ליגת ה NFL, נבחרה למשימה. 

תמונה - Microsoft

Top fan – לא של הפייסבוק

הרעיון הוא שכל קבוצה תוכל להזמין אוהדים נבחרים לחווית VIP וירטואלית. מה זה אומר ? אותם אוהדים יצפו במסך מפוצל בו יוצג בחלק אחד המשחק עצמו ובחלק השני אוהדים נוספים בדיוק כמוהם. השימוש ב Teams יאפשר צילום והקלטת האודיו של אותם אוהדים, שילוב שלהם כצופים בטריבונה וערבול האודיו עם אודיו מלאכותי במטרה להשיג את הדבר הכי קרוב למציאות. 

הפעלת מצלמה נוספת לה הוצמד השם המסחרי – ה Bud Light Showtime, תאפשר "חיבור" בין האוהדים לבין השחקנים מיד לאחר טאצ'דאון. לא בדיוק "כיפים" וחיבוקים אבל הכי קרוב למציאות. 

 "הטכנולוגיות של מיקרוסופט הן חלק בלתי נפרד מפעילות ה- NFL מזה מספר שנים", אומרת Michelle McKenna, ה CIO של ליגת ה- NFL, "ועם האתגרים החדשים העומדים לפנינו העונה, מיקרוסופט תמשיך לסייע לנו לעצב ולשפר את חווית המשחק עבור השחקנים, המאמנים וכמובן האוהדים".  

מיקרוסופט כבר מספקת טכנולוגיה דומה לליגת ה-NBA אשר עושה שימוש במסכי LED וב- Microsoft Teams. מלבד תחום החוויה, מסייעת מיקרוסופט לליגת ה- NFL להתמודד עם ההשפעות של מגיפת הקורונה באמצעות שימוש יעיל ב Microsoft teams אשר מפחית משמעותית את מספר אנשי הצוות הדרושים בכל משחק ובכך מסכן פחות מהם, ויש גם את מכשירי ה Surface הידועים של היצרנית, עימם מתכוננים צוותי ה NFL למשחקים, מנהלים את 'ספר המשחק' ואת התקשורת עם מנהלת הליגה. 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG