למעלה מ 700 אורחים מישראל ביקרו בתערוכת ISE-2017 והשנה המספר עומד להיות גדול עוד יותר. ISE- תערוכה רחבה בהיקפה המכילה 7 אזורי טכנולוגיה המחולקים לתתי קטגוריות ב 14 ביתני ענק, 22 חדרי ועידות, אזורי עיתונות, ראיונות וכנסים. כמעט עיר ועל מנת להתמצא אתם מוזמנים להוריד את האפליקציה המעודכנת של Integrated Systems Europe 

האפליקציה המשמשת לניווט מציעה מספר פונקציות אשר יכולות להעשיר את חווית המבקר, ביניהן ניתן למצוא מידע על אירועים המתרחשים בזמן התערוכה, איתור יצרנים ומציגים, חיבור פרופיל לינקדאין לטובת נטוורקינג עם באי התערוכה ועוד. 

היתרון בשימוש באפליקציה הוא ההקלה על התמצאות ברחבי הביתנים וקיצור זמן הגעה מדוכן אחד לאחר. האפליקציה עושה שימוש ברכיב הבלוטות' שבטלפון החכם ומתקשרת עם Bluetooth Beacons הפזורים ברחבי ה-RAI, על מנת ליצור מיקום מדויק עבור המשתמש ולסייע לו להגיע במהירות ממקום למקום.

שירות נוח נוסף אותו מנגישה האפליקציה, הוא מידע על המציגים ומיצגים מיוחדים. את המציגים ניתן לאתר באמצעות חיפוש במפת הביתנים באמצעות חיפוש שמי ולחיצה על שם המציג תעביר אתכם לעמוד מידע הכולל בין השאר קישור לאתר הבית של היצרן, כתובת מייל, טלפון, עמוד לינקדאין וקישור למיקומו במפה. לחיצה נוספת על אייקון המיקום תעביר אתכם למפה ותאפשר לכם לנווט אל היצרן.

פיצ'ר נחמד לאוהבי הרשת החברתית מאפשר חיבור לחשבון הטוויטר ושליחת הודעות מתוך אפליקציית iseeurope. לחלופין אם אתם נמנעים מקישור חשבון הטוויטר, ניתן לקרוא הודעות מטעם ISE, AVIXA, CEDIA, יצרנים, מציגים ומבקרים בתערוכה.

ישנם הבדלים בין האפליקציות למכשירי אנדרואיד לבין IOS וחלק מהפיצ'רים יהיו זמינים במהלך התערוכה בלבד.

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG