לקמספוסים השונים, בכל מיקום או גודל אתגר דומה- היכולת לפרוס פתרון שאינו custom made ולנהל אותו כפתרון מדף לכל דבר. החלק השלישי והאחרון בסדרת האקדמיה ההיברידית עם יואב גן-מור מחברת AVCOM. 

"התשתית והתכנון הנכון ברמת ה-IT ואבטחת המידע, חשובים לא פחות מהציוד שאופיין לכיתה ההיברידית מכיוון שאם לא ניתן לנהל או לנטר אותו מרחוק, לא עשינו הרבה. 

"בכל אקדמיה ישנה תשתית תקשורת. בעבר היו תשתיות ייעודיות והיום שואפים לאחד הכל. וידאו העובר על גבי הרשת דורש משאבים רבים שלא לדבר על אבטחת המידע שעלולה "לסבך" עוד יותר את הנושא. יש לבצע תכנון קפדני של העומסים שיהיו על גבי הרשת לפי כמות הציוד, תעבורת הוידאו שתעבור בכל רגע נתון, היכולת לשמור על הרשת הזו והציוד המחובר אליה, וכל זאת בממשק ניהול פשוט שיאפשר למרצה לתפעל את הכיתה ההיברידית בקלות מצד אחד ומהצד השני יאפשר ליחידת ה-IT לדעת בדיוק מה קורה באותה כיתה מבלי להגיע פיזית ובכך לחסוך זמן וכ"א". 

משלוש התמחויות יוצא פרויקט שלם אחד

AVCOM מתמחה בעולמות ה-AV, הברודקאסט וה-security. כאשר החברה מקבלת פניה או כשהצוותים ניגשים לטפל בפרויקט, כל שלושת התחומים הללו מקבלים את תשומת הלב הנדרשת במטרה להשיג את התוצאה המטבית. גן-מור: "תפקידנו לאפשר ללקוחות לקבל את התמונה המלאה הן בהיבט התכנון וההיערכות, הן במענה המדויק והבטוח והן בתכנון התקציבי. אני מזמין אתכם לפנות, להתייעץ ולאתגר אותנו. יחד נתכנן את הכיתה האקדמית ההיברידית שלכם".


תמונה ראשית – depositphotos

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG