הדרישה לפתרונות שילוט דיגיטלי גדולים מבוססי LED באירועי ספורט מרכזיים חוזרת, ובענק

תמונה - LG

אוהדי ליגת האלופות 2020 היו הראשונים לחזות בשילוט ה-LED הדיגיטלי החדש של LG בעל ניגודיות גבוהה באצטדיון וומבלי. השילוט הותקן בדיוק בזמן למשחקים המצופים וניתן היה לראות אותו מעל לכניסה הראשית של האצטדיון, שכיום מתגאה בחיבוריות הגבוהה שלו לרשת (בחסות חברת התקשורת הבריטית EE).

מדובר באחד ממתחמי הספורט הידועים ביותר בעולם והשדרוג לשילוט הדיגיטלי המתקדם של LG היה המשמעותי ביותר מזה שנים. השילוט הזמין את הצופים למשחקי גמר מגן הקהילה (FA Community), אשר באופן מסורתי מסירים את הלוט של העונה ופותחים את משחקי הליגה האנגלית.

השילוט החדש מורכב ממסך LED אחד בגודל 424.5 מ"ר הניצב בחזית האצטדיון ושני מסכים נלווים בגודל 207.9 מ"ר המאגפים אותו. שילוט ה-LED של LG בעל הניגודיות הגבוהה הוא אידיאלי להודעות שונות, בין אם בצורת וידאו, תמונה או טקסט, הן ביום והן בלילה. מבנה המערכת ועיצוב התושבת עדיין מאפשרים למי שיושב באזור הכניסה ליהנות מהנוף בחוץ, גם כשהתוכן מוצג. 

יתרה מזאת, בשל גודל, רמת הבהירות ואיכות התמונה, השילוט הדיגיטלי של LG מספק למתחמי ספורט כמו אצטדיון ומבלי דרכים אפקטיביות לתפוס את תשומת הלב ולתקשר עם אורחים או הציבור.

פתרונות שלטי חוץ חיצוניים נוספים של LG שיתנו את הופעת הבכורה שלהם בעונה הזו יהיו מורכבים מכמה סוגים ופורמטים. בנוסף לכך יוצג פתרון שילוט פנימי שימוקם באופן אסטרטגי באזור חומת המגן, בחלק הפנימי של חלל הכניסה, ליד הפיגומים ובשני הפירים של מעליות האצטדיון. 

תמונה - LG

פתרונות השילוט המתקדמים של LG הם אידיאליים לתצוגה של שידורים חיים, הילוכים חוזרים והודעות. בכך הם מוסיפים לחוויית הבידור הכוללת של הצופים. באמצעות מינוף המומחיות שלה בטכנולוגיית התצוגה והידע כיצד לספק פתרונות ורסיטלים למגוון גדול של סקטורים, LG מחזקת את הסטטוס שלה כשחקן מפתח בסקטור השילוט המסחרי.

"עצם העובדה שמסכי ה-LED הבהירים שלנו מקדמים את פניהם של המבקרים באצטדיון ומבלי בלונדון הוא כבוד עבורנו" אמר פאיק קי-מון, סגן מנהל בכיר וראש מחלקת תצוגת המידע העסקית של חברת הפתרונות העסקיים LG Electronics. "בכך שאנחנו מציגים את הפתרונות שלנו באתרי אבני דרך בינלאומיים, אנחנו מסוגלים להדגים את יתרונות טכנולוגיית ה-LED שלנו לקהל בינלאומי".

"אצטדיון וומבלי הוא אתר אייקוני המארח את אירועי הספורט והבידור הגדולים בעולם" אמר ליאם בוילן, מנהל האצטדיון. "אנחנו תמיד מחפשים כיצד לשפר את החוויה של הקהל ולכן אנחנו כל כך נרגשים מהתוספת של מסכי ה-LED בבהירות גבוהה של LG למתקן שלנו."

בנוסף לוומבלי, ניתן למצוא את פתרונות השילוט הדיגיטלי של LG גם באצטדיונים מרכזיים אחרים באנגליה, כולל אצטדיון איתיאחד, ביתה של קבוצת מנצ'סטר סיטי ואצטדיון טוטנהאם הוטספר, ביתה של טוטנהאם מצפון לונדון.

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG