חיבור מיידי לפתרון AV משולב למרחבי היוועדות – ג'י-אן אודיו ואלטיה (תמונה: GN Audio)

 

ג'י-אן אודיו (GN Audio), היצרנית הידועה של מותגי הדיבוריות ואמצעי השמע Jabra ו-BluParrot, הודיעה כי היא רוכשת את חברת ההזנק אלטיה (Altia System), יצרנית המצלמות שהמציעה פתרונות שונים ומגוונים לתחום הווידאו. החברה ידועה בעיקר בזכות כולל PanaCast, מצלמה בזווית רחבה במיוחד של 180 מעלות המתחברת בקלות למחשב.

GN Audio נחשבת לחברה מובילה בתחום פתרונות האודיו החכמים, ובמיוחד לשוק מוקדי השירות והמשרדים, ומציעה מגוון רחב של אוזניות מקצועיות ורמקופונים (Speakerphones) שמטרתם לשפר את יעילות העבודה ולהשיג פרודוקטיביות גבוהה יותר.

לפי החברה המטרה ברכישת אלטיה היא להתרחב במטרה להציע פתרונות AV ותקשורת משולבים, עם תמיכה מובהקת במרחבי שיתוף פעולה. בג'י-אן מתכוונים לשלב את המצלמות הייחודיות של אלטיה בעיקר עם הפתרונות בקווי המוצרים Jabra Evolve ו-Jabra Speak, כי בכך החבר הפותחת דלת רחבה מאוד לשוק האטרקטיבי של של מוצרי AV משולבים ומלאים המיועדים למרחבי היוועדות ברחבי הארגונים.

"הרכישה מחזקת עוד יותר את ההצעה הייחודית ורבת הערך שלנו כחברה מובילה בתחום תקשורת הווידאו והאודיו המשולבת. שילוב המומחיות בתחום האודיו של ג'י-אן אודיו, האקו-סיסטם של השותפות שלה והגישה לערוצים הגלובליים עם טכנולוגיית הווידאו מאלטיה יאפשר לנו לקחת את החוויה בשיחות הוועידה לרמה חדשה לחלוטין", אמר רנה-סוונדסן-טון, נשיא ומנכ"ל ג'י-אן אודיו.

מדובר בעסקה בה יועבר לידי המשקיעים בחברה שהוקמה ב-2011, כולל זרוע ההשקעות של אינטל (Intel), סכום בשווי של 125 מליון דולרים במזומן ובאגרות חוב. אלטיה אמורה להמשיך לשמש כחברת בת בהחזקה מלאה של ג'י-אן אודיו.

"שילוב הווידאו המקיף והחכם של PanaCast עם פתרונות האודיו החכמים של ג'י-אן אודיו יאפשר לנו לספק סגנון חדש לחלוטין של פתרונות שיתוף פעולה ללקוחות שלנו. הפתרונות המבוססים על PanaCast מאפשרים לחברות לשפר את חוויית המשתתפים בפגישות, למכן את תזרימי העבודה, ולשפר את היעילות העסקית", אמר אוראנגזב חאן, נשיא ומנכ"ל אלטיה.

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG