כשגדול יותר משרת יותר את הצרכים: השלט הענק של בי-מדיה (תמונה: bMedia)

 

350,000 כלי רכב, וכמובן עוד יותר מכך הולכי רגל, עוברים מדי יום מחוץ למרכז השיווק הבינלאומי בעיר גואיינאבו שבצפון פורטו ריקו. הנתון הזה הופך את המקום לאטרקטיבי ביותר למפרסמים, וחברת בי-מדיה (bMedia), המפרסמת הגדולה ביותר באי, רצתה לנצל את ההזדמנות עד תום.

הפתרון שנבחר הוא מסך עצום בגודלו של חברת וואטצ'פייר (Watchfire Signs) המייצרת מסכי LED למרחב הציבורי. גובהו של השלט הדיגיטלי שהוצב בחזית המרכז 17 מטר ורוחבו יותר מ-36 מטר, ובסך הכל הוא משתרע על שטח של קרוב ל-620 מ"ר – ברזולוציה של 1904×864 פיקסלים או כ-1.7 מליון פיקסלים בסך הכל.

המסך מורכב מ-12 חלקים. כל אחד מהחלקים ניתן לתפעול בנפרד לפי הצורך, וכל אחד מהם הוא למעשה פנל מדגם MX Class של ווטצ'פייר. החברה מציעה את הפנל עם אחריות ל-10 שנים לאורך החיים, הבהירות, אחידות הצבעים ואף אספקה והתקנה של חלקי חילוף במקרה הצורך, או החזרת הכסף אם המסך תקול באופן שאינו ניתן לתיקון בטווח האחריות.

"עבורנו, זה מוצר מדהים. המשמעות היא שאנו יכולים להתרכז במאמצינו למילוי הצרכים של לקוחותינו במקום בדאגה לביצועים או לאורך החיים של המסך", הסביר חואנצ'י קאסיאס, נשיא בי-מדיה.

שיתוף הפעולה בין שתי החברות ברחבי האי מקיף למדי. לבי-מדיה יש כ-300 מסכי פרסום ברחבי פורטו ריקו, מהם 100 מתוצרת ווטצ'פייר. לאחרונה חשפו שתי החברות שלט דיגיטלי בשטח של כ-186 מ"ר, בעל שתי פאות המחוברות בזווית של 45 מעלות, בפתח מנהרת מיניאס באי.

"מסכי פרסום מרהיבים בגודלם הופכים למקובלים מאוד בצפון אמריקה, ומספקים למפרסמים הזדמנויות מסעירות", אמר דארין פריסקני, סגן נשיא בווטצ'פייר.

למרות הנתונים המרשימים, לא מדובר במסך הגדול בעולם: הוא נמצא במקום ה-55 בלבד. לפניו נמצאים בעיקר לוחות תוצאות באצטדיונים שונים ומסכי ענק המשמשים כתצוגות תכלית, אך גם שלט הפרסום הגדול בעולם שנחשף בטיימס סקוור בניו-יורק לפני כארבע שנים ומשתרע שאורכו כ-500 מטר ושטחו כ-16,000 מ"ר.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG