לבחון מקרוב את מה שקורה מאחורי הקלעים של התעשייה (תמונה: DSE)

 

הסיור המודרך שעורכת הנהלת DSE, תערוכת השילוט הדיגיטלי הגדולה שתערך בסוף החודש בלאס וגאס, יחזור גם במהדורה הנוכחית של התערוכה. הסיור ייערך ב-26 במרץ, עם ההתחלה הרשמית של התערוכה, ולפי החברה הוא ייקח את המשתתפים אל ארבעה אתרים בהם יוכלו לבחון מקרוב את הקרביים של כמה מהתקנות השילוט הדיגיטלי המובילות בעיר.

הפעם הסיור ייקח את המשתתפים לארבעה אתרים. אחד מהם הוא שלט הענק, באורך של 26 מטרים, שממוקם בכניסה לחנויות הפורום (Forum Shops) של מלון סיזרס עם יותר מ-557 מטר רבוע של תצוגת לדים שיוצרת אשליה תלת-ממדית מכל זווית בה מסתכלים. תחנה אחרת במסע תהיה אחת המסעדות העמוסות ביותר ברצועה הידועה של לאס וגאס – מסעדת מקדונלדס שמעוצבת כמו המסעדות של החברה משנות ה-1950, אבל עם שילוט פנימי וחיצוני מודרני ומעודכן.

לשילוט והמסכים הדיגיטליים המודרניים יש כמובן גם הרבה מקום בתעשיית ספורט משחקי המחשב הפורצת. ב-HyperX Esports Arena, שתוכנן לאפשר אירוח של כל תחרות eSports אפשרית, יוכלו המבקרים לראות כיצד קירות וידאו בגודל 50 אינץ' מספקים כל נקודת מבט שצריך על התחרות, וכיצד המערכת משתלבת גם עם סטודיו שמפיק את השידורים הפנימיים כמו תוכנית טלוויזיה. והנקודה האחרונה בנתיב תהיה ב-Marvel Avengers S.T.A.T.I.O.N.המקום בו גיבורי העל של ענקית הקומיקס קמים לתחייה מול העיניים, עם תצוגות אינטראקטיביות דיגיטליות ייחודיות מסוגן.

בכל אתר יחכו למבקרים דוברים של המקום שמייצגים את הטכנולוגיה שעומדת מאחורי התצוגות הדיגיטליות, ומעבר לכך שהם יספרו על התהליכים הם גם יענו לשאלות המתייחסות לאתגרים עמם היה צורך להתמודד במהלך הבנייה.

מי שעוד רוצה להירשם, חייב לעשות זאת מהר. לפי DSE, הכרטיסים לסיור בדרך כלל אוזלים די מהר.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG