שילוב כוחות בין אקסטרון וסיסקו (תמונה: Extron)

 

אקסטרון (Extron) הוסיפה עוד אפשרות בקרה מתקדמת עבור מערכות השליטה שלה IP Link Pro. כעת המערכות של אקסטרון עובדות גם עם Telepresence Touch 10, לוחות המגע של סיסקו (Cisco). שילוב זה מאפשר למערכות הבקרה של אקסטרון אינטראקציה קלה עם מערכות ועידות הווידאו של סיסקו, ובמקביל לשלוט במערכות אחרות בחדר באמצעות שימוש במגע – כשלוחות השליטה מאפשרים ליצור ולנהל שיחות וידאו, לאפשר העברת תכנים ויכולות נוספות אחרות.

אקסטרון מינפה את ה-API הניתן להתאמה של לוחות ה-Telepresence כדי להוסיף יכולות המאפשרות, כאמור, לשלוט בציוד AV המקושר למערכות ה-Pro Series שלה, וכך לספק את היכולות החזקות הצפויות ממנה בתוך מעטפת של חוויית שימוש וקלות שימוש. החברה גם מציעה ספריה ענקית של מנהלי התקנים המאפשרים שליטה בתצוגות ובמקורות תוכן כולל מקרנים, לוחות תצוגה, נגני מדיה ועוד – כשכל מנהלי ההתקנים פותחו ועברו בדיקה בחברה עצמה. כעת הכל נגיש, כאמור, גם באמצעות מסכי המגע של סיסקו.

מסך המגע של סיסקו מתחבר יחד עם המקודדים של החברה דרך הרשת אל מערכת בקרה במשפחת ה-IP Link Pro ודרכו בעצם ניתן לשלוט כאמור במערכות האוורור, חימום ומיזוג האוויר, בתאורה, בתריסים ובווילונות, בכל התקני ה-AV וכל דבר אחר שאפשר לחבר, כמוסבר לעיל, למערכות הבקרה של אקסטרון.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG