התקנה קלה, זוויות צפייה חדות, וגם ניידות זריזה: FHDQ130 (תמונה: Optoma)

 

אופטומה (Optoma) החלה לשווק את פתרון התצוגה הדיגיטלית הענק שלה- FHDQ130, מיד אחרי תערוכת InfoComm 2019. מדובר במסך בגודל 130 אינץ' עם תצוגת QLED ברזולוציית 1080p, ולפי החברה היא מספקת עמו פתרון קל להתקנה ישירות מהקופסה שמציע בהירות וחדות גבוהים אשר עוזרים להפיק תמונה איכותית במיוחד.

המסך, לפי אופטומה, מתאים למגוון של יישומים החל משלטי מידע ארגוני, דרך מסכים לשימוש במגזר החינוכי על כל שלביו ועד שימושים 'רגילים' יותר בתחום הקמעונאי, השילוט הדיגיטלי ובתחום הבילוי והאירוח, ולא רק בזכות הגודל והצבעים, אלא גם בגלל זוויות הצפייה היעילות אשר עומדות על 170 מעלות מכל כיוון.

תהליך ההתקנה אמור להיות קל במיוחד והוא מורכב משלושה צעדים שהם חיבור שני חלקי המסך, הצבתו במקום המיועד והשלמת האריחים החסרים במרכז. זהו תהליך שלוקח מספר שעות במקום מספר ימים, לפי החברה.

המסך מגיע עם מתאם תצוגה מובנה שמשפר את התצוגה ל-4K אם בבסיס היא מגיעה ברזולוציה נמוכה יותר. בנוסף, ניתן לשלוט בהגדרות המסך גם באמצעות אפליקציה ייעודית לטלפונים חכמים, וזאת מעבר לחיבורים פיזיים בדמות HDMI ,USB ו-RS232. כמו כן ניתן להרכיב את המסך על עגלה מיוחדת שמאפשרת ניוד ברחבי הארגון בקלות במידת הצורך.

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG