רשות השידור הציבורי של יפן מסרה שהיא צפויה להעביר את כל תכני אולימפיאדת 2020 בטכנולוגיית 8K. חברת Sharp תצא בחודש דצמבר השנה עם מצלמת ווידיאו שתספק את תשתית השידור. מצלמת הווידיאו 8K למדליית הזהב

תהליך התכנון המתרחש כבר היום לקראת אולימפיאדת 2020 בטוקיו נשען על פיתוחן של מערכות חדשות. ובימים אלה יצאה חברת Sharp בבשורת מצלמת הווידיאו הראשונה בעולם בטכנולוגיית 8K.

מצלמת הווידיאו של חברת Sharp ברזולוציית 8K

המצלמה החדשה מייצרת תמונות 10 ביט בטכנולוגיית  8K, ברזולוציה של 7680 X 4320  וב- 60 פריימים לשנייה. המצלמה מתאימה לחדרי שידור או לצילום מקצועי, וצפויה להימכר בדצמבר השנה במחיר של 77,600 דולר.

במסיבת העיתונאים שיזמה חברת Sharp ביפן, נמסר כי מלבד היכולת לצלם תמונות ווידיאו ברזולוציה של 8K, תוכננה המצלמה להקל על הליך הצילום וההקלטה, והכי חשוב – להקל על עבודת העריכה. במצלמה קיימת טכנולוגיית דחיסה שמבטיחה עומס מינימלי בזמן העריכה.

מצלמת הווידיאו של חברת Sharp ברזולוציית 8K

רשות השידור הציבורי של יפן, NHK, תשדר את האולימפיאדה בטכנולוגיית 8K, וצפויה להעביר את כל התכנים ל 8K עד לשנת 2020. "האולימפיאדה ואולימפיאדת הנכים הם התכנים הטובים ביותר לשידור באמצעות 8K והזדמנות מצוינת להראות את איכות השידור היפנית לכל העולם", כך מסר מנהל ההנדסה של NHK, יוטסו האמאדה.

 

לכל הפרטים הטכניים על המצלמה: sharp-world.com

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG