חברת אופטומה הציגה במהלך תערוכת ISE 2017 מגוון מקרנים וכלי מיפוי חדשים למגזרים שונים ביניהם המגזר הקמעונאי, למוזיאונים ולמרכזי תצוגה, פגשנו בביתן החברה את רוני ליטמן מחברת אוריקון, אשר מייצגת את אופטומה בארץ.

אחד מהמקרנים שהוצגו בביתן החברה בתערוכה הוא מקרן טווח קצר מדגם ZH400UST, אשר לדבריו של ליטמן, ממחיש כמה פשוט וקל לחבר בין מספר מקרנים באמצעות Edge Blend, לטובת פרוייקטים בחנויות Retail: "באמצעות 2 מקרנים מטווח מאוד קצר ניתן ליצור תמונה גדולה ומאוחדת ולקבל תמונה חדה ואיכותית ע"י 2 מקרני לייזר FULL HD בעוצמה של 4000 לומנס בצורה פשוטה וקלה לתפעול".

רוס נונן (Ross Noonan) מחברת אופטומה (Pro AV technical product specialist) הציג לנו את אפליקציית Projector Mapper, הדגמה של האפליקציה על מקרן לייזר באמצעות iPad באמצעותה כל אחד יכול להתנסות בעצמו בחווית המיפוי בצורה קלה. את האפליקציה ניתן להוריד בחנויות האפליקציות של אנדרואייד ו iOS.

במתחם החדשנות של החברה הציג בפנינו רוס הדגמה של תמונה מהרצפה ועד לתקרה ברזולוצית FHD באמצעות 4 מקרני 5500 לומנס מדגם ZU510T  + מעבדי איחוד תמונה מדגם GB – 200 של אופטומה.

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG