חברת מרסיב טכנולוגיות, המובילה את שוק המצגות האלחוטיות ופתרונות השיתוף, הכריזה כי היא הצטרפה לתכנית השיתוף של לוגיטק (LCP), זאת במטרה ליצור חווית משתמש ייחודית באמצעות האינטגרציות המתקדמות והמוכחות של לוג'יטק

שתי החברות מביאות לשולחן את מיטב הטכנולוגיות שלהן, אחת מהן היא מערכת סולסטיס שמאפשרת שיתוף פעולה אלחוטי המאפשר שיתוף ויצירת תוכן על מסך משותף והרחבה לאפשרויות שיחת הועידה בסקייפ.

"רבים מלקוחותינו ביקשו הטמעת פתרונות אלחוטיים עבור שיתוף תוכן וועידות וידאו" ציין בוב באלגלי, מנכ"ל מרסיב "העבודה המשותפת עם לוג'יטק מאפשרת למרסיב להציע לשותפים ולמשתמשים שלנו פתרון "פלאג & פליי" לכל חדרי הסקייפ שמשתמשים בסולסטיס. בהתחשב בנתונים המצוינים של מוצרינו, נראה שהלקוחות יקבלו את הטוב שבשני העולמות".

שיתוף הפעולה נראה טבעי בזכות היתרונות של סולסטיס, שהשיגה את מעמדה במערכת הטובה בשוק בזכות התמיכה בסביבות BYOD, יכולת סטרימינג באיכות הטובה ביותר, ומתן אפשרות שיתוף תוכן ללא הגבלת כמות משתמשים, מיקומים או מכשירים מהם התוכן ישותף – מה שכמובן מקנה כלים רבים למשתתפי הפגישות שנערכות בעזרת מערכת זו, תוך עמידה בסטנדרטי הבטיחות הגבוהים ביותר ומתן כלי ניתוח וניהול מתקדמים.

מלוג'יטק נמסר "אנו מאוד שמחים על כך שמרסיב הצטרפה לתוכניתנו" מסר סקוט ווארטון, סגן הנשיא והמנכ"ל בלוג'יטק, "על ידי שיתוף פעולה עם מרסיב, אנו יכולים להציע חווית שיתוף מוגברת ללקוחותינו".

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG