עם פרוץ משבר הקורונה, יותר ויותר חברות עברו לעבודה מרחוק. אף על פי שבתחילה רבים הטילו ספק בפרודוקטיביות הטמונה בכך, לא הייתה ברירה והצורך הכלכלי הוציא רבים מאזור הנוחות והפך את הטרנספורמציה הארגונית לרכיב הכרחי על מנת לשרוד. 

עם זאת, בקרב חברות רבות, מדובר במסורת שהשתרשה לה זה מכבר על מנת לענות על הצורך להתקשר עם מספר רב של לקוחות, עובדים וספקים, הבטחת שליטה ובקרה והתנהלות ארגונית או מתן שירותים באופן יעיל ובטוח מרחוק ומכל מקום. מסקר שנערך לפני פרוץ משבר הקורונה, על ידי חברת ATEN, המספקת פתרונות חדשניים וייחודיים המשלבים בין עולמות ה- AV, ה- IT וניהול האנרגיה ומופצת בישראל באמצעות חברת דרור מערכות תקשורת, נמצא כי 50% מהעובדים בעולם עובדים מחוץ למקום העבודה שלהם לפחות 2.5 ימים בשבוע. עוד נמצא ש-85% מהמעסיקים מאשרים כי התפוקה בעסק שלהם עלתה כתוצאה מכך, בנוסף לחסכון בעלויות (כמו הוצאות נסיעה או תשלום מופחת עבור דמי שכירות). 

עכשיו, בסופו של המשבר או ב״חופשת הקיץ״ שלו ועד שיגיע המשבר הבא, ארגונים רבים כמו גוגל, פייסבוק, אינטל ואמזון, הודיעו שהם ממשיכים עם שגרת העבודה מרחוק עד לחודש אוקטובר ואולי עד לשנה הבאה.

על מנת להבטיח סביבת עבודה נכונה ויעילה מרחוק, יש צורך בטכנולוגיות AV ו- IT חדשניות שיאפשרו שימוש אפקטיבי ומקסימאלי בחוויות תקשורת, שליטה ובקרה, כאילו לא עזבנו מעולם את סביבת המשרד. הגישה החדשנית של ATEN והצורך ללוות את לקוחותיה באימוץ המהפכה הדיגיטאלית הביאה אותה לפתח פתרונות מגוונים וחכמים המאפשרים שיתוף נתונים בסביבת עבודה בטוחה וגישה מרחוק לוידאו ואודיו, באופן מאובטח, יעיל ונוח. בין פתרונות אלו ניתן למנות את פתרונות ה- KVM Over IP המצוידים בתכונות מתקדמות ביותר כמו מיפוי כוננים על גבי הרשת וממשקי GUI מתקדמים וכן מערכת ניהול מרכזית המאפשרת שליטה באמצעות ממשק אחיד על כל שאר יחידות השליטה של החברה, באופן נגיש ומאובטח. כך לדוגמא, מוצר KN1000, משמש כיחידת IP המקנה יכולות שליטה וניטור ב-IP  (החל מרמת ה-BIOS) לשרתי וממתגי KVM שאינם OVER IP וכוללת שקע נשלט המאפשר להדליק ולכבות מרחוק את המוצר במקרה שהמכשיר לא מגיב. 

לצד הניהול מרחוק של החיים העסקיים של החברה, המצב הקיים יצר גם צורך בהתוויית דרך חדשה למערכות הלמידה הארגוניות. יישומים ואפליקציות חכמות מבוססות חווית AV יכולות להירתם ולסייע בפתרונות גם לתחום זה. כך לדוגמא UC3020  של ATEN מסייע לצורך למידה מרחוק ומאפשר המרה של מצלמה קיימת למצלמת רשת באופן מידי, כך שהמשתמשים בו יכולים להשתמש במצלמה בקלות עבור כל יישום וכל פלטפורמה. 

"המצב שיותר ויותר לקוחות עברו לעבודה מרחוק, הינו עובדה קיימת, אך לעתים מדובר בהליך קצת יותר מורכב לארגונים, שהרי לקוחות רבים עושים שימוש ברשת משרדית סגורה ובמחשבים ייעודיים", מספר רותם מחברת דרור מערכות תקשורת. "הפתרונות שאנו מציעים מיועדים לצרכי חירום, עבור השכבה המקצועית יותר שמעניקה שירות עבור אותן חברות שעובדות מהבית. פתרונות אלו מאפשרים למשתמשים מרוחקים להשתלט על המחשב, החל מרמת ה- BIOS ועד לשליטה מלאה על מערכת ההפעלה של המחשב. אנו יכולים היום לאפשר שליטה מרחוק גם על מכשירים נוספים בארגון באמצעות פסי חשמל חכמים ומנוהלים מסדרת PE של ATEN שנשלטים מרחוק ומאפשרים כיבוי, הדלקה או אתחול של כל שקע בנפרד. פתרונות אלו מיושמים בעיקר במקרה שאחד מהרכיבים במחשב לא מגיב ונדרשת פעולה יותר קיצונית. 

בעקבות מצב החירום שנוצר וכחלק מהגישה החדשנית של ATEN, אנחנו מביאים לשוק הישראלי יותר ויותר טכנולוגיות שמסייעות לעסקים להתגבר על בעיות הכרוכות בשליטה ועבודה מרחוק באופן יעיל, מהיר וחסכוני יותר. העבודה בשטח אל מול לקוחות ומשתמשים שונים מסייעת לנו להבין באופן יותר מעמיק את צרכי המשתמש, ועל סמך כך להעניק פתרונות מותאמים, נגישים וגמישים יותר בכדי לעמוד באתגרי המציאות היום יומית שלפעמים עולה על כל דמיון."

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG