שמוליק רכטשפר, מנהל חנות ה Streaming של IVS מספר: "המכשיר נותן לנו שתי אפשרויות עיקריות; הוא חוסך לנו את כרטיס הלכידה כי הוא בעצמו לוכד את הוידאו ומאפשר לנו לחבר עד ארבע מצלמות עם יכולות "סוויצ'ינג" מקצועיות למעבר ביניהן.

למי זה מתאים?

כל מי שיש לו יותר משתי מצלמות – יוטיוברים מקצועיים, סטרימינג באינטרנט ויישומים נוספים ייהנו ממעברים מדהימים בין המצלמות בניתוב קל ופשוט של המשתמש. 

מה כולל המוצר?

המוצר כולל ארבע כניסות של HDMI, יציאה למוניטור, מסך המאפשר לנטר את ארבעת המצלמות, וחיבור USB להעברת נתונים למחשב. בנוסף על המכשיר יש כניסת LAN לחיבור מצלמת רשת בשליטת IP ו T-bar (!), וכל זה על ממשק משתמש מעוצב וברור.

יכולות נוספות

כניסה ויציאה של אודיו, תמיכה ב'מולטי רזולוציות' (רזולוציות שונות ממקורות התוכן השונים), שליטה מרחוק באפליקציה, הצגת שתי מצלמות יחד על המסך, תמיכה ב OBS. 

רוצים לדעת עוד?

ה- RGBlink Mini Switching Switcher, בעיצוב נייד עם בקרות נפוצות, סרגל T ומסך תצוגה, מאפשר לך לעבור בין ארבעה אותות HDMI ולהפיק אותם באמצעות פלט סטרימינג בשידור חי של HDMI PGM ו- USB 3.0, עם PiP. פלט הסטרימינג החי מאפשר להתחבר לפלטפורמות UVC פופולריות כגון OBS ו- YouTube Live. כניסות ה- HDMI אינן תלויות ברזולוציה, ומאפשרות לך לערבב ולהתאים פורמטים עד 1080p60 / WUXGA. האותות מוגדלים אוטומטית לרזולוציה שהוקצתה עד 1080p60 להפקה אחידה כמעט בכל סוגי ההפקות החיות. 

מלבד פלט ה- HDMI PGM / PVW, מאפשר המוצר גם לנהל את כל ארבע הכניסות באמצעות צג TFT צבעוני מובנה. בנוסף, יציאות קלט ופלט של 3.5 מ"מ מאפשרות ליישם אות מיקרופון עצמאי ולחלץ אודיו HDMI לרמקולים חיצוניים או מתג שמע. המתג הקומפקטי מציע גם יציאת RJ45 לחיבור לרשת LAN לשליטה מרחוק על ה'מיני' באמצעות תוכנה אופציונאלית. 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG