הדור השני של ההתקן שמאפשר הזרקה של אותות לרשת דנטה (תמונה: Neutrik)

 

ניאוטריק (Neutrik) החלה בהשקה של NA2-IO-DPRO, הדור השני של התקן הקישוריות ברמת הקו NA2-IO-DLINE, ולפי החברה הוא מוסיף מגוון של תכונות שנוספו בידי הלקוחות שלה תוך שמירה על הגודל המקורי ועל התפקוד המקורי שהוא 'הזרקת' אותות שמגיעים מקו מיקורופון או AES/EBU לתוך רשת דנטה (Dante), כמו גם בכיוון ההפוך – כך שהוא משמש בפועל כממיר אותות לדנטה, ובחזרה.

ההתקן החדש מוסיף עוד יציאה/כניסה וכעת הוא מציע שתי כניסות שניתנות למיתוג בין מיקרופון, קו או AES/EBU וכן שתי יציאות אותן ניתן למתג בין קו אנלוגי ל-AES/EBU, כשהזיהוי של אותו AES/EBU מבוצע באופן אוטומטי בכניסה וביציאה כאחד. מאחור יש שני חיבורי דנטה, ראשי ומשני, המבוססים על etherCON של ניאוטריק עצמה. את החיבור המשני ניתן להגדיר למצב 'יתירות' או ממצב 'ממותג' שמאפשר חיבור  של כמה התקני NA2-IO-DLINE זה לזה, כשלכל היותר ניתן לשרשר עד שמונה התקנים נתמכים בעת חיבור PoE לספק בעוצמה של 60 וואט לפחות. עם הספק של 30 וואט ניתן לקשר עד ארבעה התקנים.

לפי החברה מדובק בפתרון אמין שמתאים למגוון רחב של יישומים בזכות גודלו הקטן יחסית, המעטפת המתכתית וגם האפשרות להסרת מגני הגומי.

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG