תוספת לקו ה-Pro L של אפסון, עם בהירות של 9,000 לומנס (תמונה: Epson)

 

אפסון (Epason) השיקה שני מקרני בהירות גבוהה חדשים בסדרת ה-Pro L שלה המיועדת לשימוש באתרים גדולים ובחדרי ישיבות. המקרנים החדשים, Pro L1490U הלבן ו-Pro L1495U השחור, הם מקרני לייזר בטכנולוגיית 3LCD ומציעים הקרנה בבהירות של 9,000 לומנס, מגוון רחב של כניסות וכן מרחב בחירה של 10 עדשות ממונעות, כשאחת מהן מגיעה בחבילה הראשונה.

המקרנים החדשים תומכים ברזולוציית 1920×1200 בהקרנה, ויודעים להתאים באופן אוטומטי גם תכני 4K. הם מיועדים לחסוך במשאבי התחזוקה והתפעול, עם מסנן אוויר אלקטרוסטטי שמקיף את מנורת הלייזר לתפעול עד 20,000 שעות עבודה. בנוסף הם מציעים תכונה בשם 'נעילת בהירות' המאפשרת להגדיר את רמת הבהירות בקביעות בהתאם לצרכים של סביבת העבודה המסוימת, ובכל מקרה לשמור על צבעים עשירים, חדשים ומציאותיים.

המקרנים מגיעים עם כניסות 3G-SDI ,HDMI ,HDBaseT וגם DVI ו-VGA ועוד וכן מתחברים לתוכנה שמאפשרת שליטה מרחוק, כולל בסביבה בה מרכיבים מספר מקרנים של החברה.

מעבר לצבע שני המקרנים זהים ומחירם יהיה 13,700 דולרים, וכאמור זה מחיר שכבר כולל עדשה אחת.

"אנחנו שמחים להוסיף את שני פתרונות ההקרנה בבהירות 9,000 לומנס הללו למשפחת מקרני ה-Pro L המרשימה שלנו. הם תוכננו מתוך מחשבה על קלות שימוש, והם מספקים מגוון שימושים ותפעול חסר דאגות, יחד עם תמונות מציאותיות ועמידה בדרישות של רוב סביבות העבודה, כולל התובעניות ביותר", אמר ראמזי שקרה, מנהל מוצר, מקרני אתרים גדולים, אפסון.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG