EQ1 היא סדרת מסכים דיגיטליים חדשה מבית פנסוניק (תמונה: Panasonic)

 

פנסוניק (Panasonic) השיקה סדרה חדשה של מסכי תצוגה דיגיטלית שלפי החברה מיועדים לשוק הכניסה. הסדרה החדשה, שזכתה לשם EQ1, מציעה מוטיב המרכזי והוא "קלות": קלות התקנה, קלות הגדרה, קלות תפעול וקלות בקרה. עם זאת, התפקודיות אינה באה בעיקרון על חשבון האיכות. סדרת EQ1 מציעה איכות תצוגה גבוהה שמתאימה לשימוש מוכוון לאספקת מידע במרכזי קניות, בחנויות ובמרכזי תצוגה ולהבדיל גם במתחמי פגישה מעוצבים ואפילו חדרי לימוד.

הסדרה כוללת שישה מסכים בגדלים שנעים מ-43 אינץ' ועד 86 אינץ' עם בהירות של 350 לומנס וברזולוציה מרבית של 4K בה זמינים לתצוגה כ-8.3 מליון פיקסלים. שני המסכים הגדולים בחבורה, שכולה ניתנת להתקנה בהיבט אנכי או אופקי לבחירת המשתמשים, מציעים פאנל IPS בניגודיות של 1,200:1 בעוד ששאר ארבעת מסכי התצוגה מצוידים בפאנל VA שמספק ניגודיות טובה של 4,000:1 אך באיכות צבע מעט נמוכה יותר, ועם זוויות צפייה מעט צרות יותר.

המסכים יכולים לקבל את המידע התצוגתי שלהם באמצעות חיבור התקן USB נייד או באמצעות חיבור לרכזת ראשית שמאפשרת גם לבחור באיזה מסכים להציג מה, תוך החלפת התכנים המוצגים לפי תוכנית מוגדרת. מעבר לכך כוללים המסכים, שגם מצוידים בזוג רמקולים בעוצמה של 10 וואט האחד, חיבורי וידאו ואודיו שונים ומגוונים כולל חיבור HDMI עם תמיכה ב-HDCP 2.2, אפשרות לחיבור מחשב באמצעות חיבור D-Sub בעל 15 פינים, וכן אפשרות לחיבור אמצעי באמצעות חיבור טורי כולל תאימות ל-RS-232C.

"ההתמקדות בעיצוב של EQ1 הייתה לפשט את ההתקנה, ההגדרה והשליטה בתצוגות. לכולם יש מצב שלט דיגיטלי פשוט עם נגן מדיה מבוסס USB מובנה שיכול לספק תצוגות HD ו-4K מבלי צורך בממיר או בכבלים חיצוניים. זה מאפשר תצוגה מסונכרנת במספר התקנים באמצעות USB וחיבור רשת מקומית, עם תוספת של אפשרות להגדיר תזמוני מודעות, כיבוי ההתקן והדלקתו וכדומה" הוסיף הארטמוט קולסה, מנהל שיווק בפנסוניק.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG