חברת Logitech, היצרנית הגדולה והמובילה בעולם לפתרונות מתקדמים לסביבת עבודה דיגיטלית, מציגה היום (ה', 14.1.2021), סטנדרט חדש לעולם המשרד ההיברידי ומכריזה על הדור הבא של פתרונות חכמים, גמישים, פשוטים ונוחים לשימוש, לשיחות ועידה בווידאו, עם תאימות מלאה לתוכנות הווידאו הפופולאריות; Microsoft Teams ו- Zoom ועוד מגוון תכונות ייחודיות ההופכות את השימוש בווידאו ויצירת סביבת עבודה היברידית בקלות ובגמישות מקסימלית. 

Logitech Rally Bar

ה- Logitech Rally Bar, מערכת מתקדמת לחדרי ישיבות בגודל בינוני, וה- Logitech Rally Bar Mini, מערכת מתקדמת לחדרי ישיבות קטנים, יספקו למשתמשים ווידאו באיכות גבוהה לצד סאונד עשיר, חד וצלול, באופן שיאפשר פגישות איכותיות ואפקטיביות יותר מאי פעם גם ללא חיבור למחשב, הודות ל- Appliance Mode. להשלמת פורטפוליו הפתרונות, מכריזה היום החברה גם על ה- Logitech RoomMate, המאפשר גם למשתמשים בדגמים הקודמים והפופולאריים, Rally ו- Rally Plus, קיום שיחות ווידאו באמצעות מערכות הווידאו של Logitech לחדרי ישיבות ללא צורך בחיבור למחשב. כל הפתרונות החדשים יהיו זמינים לרכישה בישראל במהלך החציון הראשון של שנת 2021.

Logitech Rally Bar Mini 2

"מאז ומעולם התמקדנו במה שהלקוחות רוצים; מוצרי עלית במחיר משתלם" אומר סקוט וורטון, מנכ"ל וסגן נשיא Logitech Video Collaboration. "המטרה שלנו היא לאפשר לחברות וארגונים מכל התחומים ובכל הגדלים להרחיב את השימוש בווידאו והדרך שלנו היא להפוך את זה לפשוט, נוח ומשתלם יותר", הוסיף.

בעידן בו השימוש בווידאו הפך להיות חלק בלתי נפרד מחיי היום יום של ארגונים וחברות בכל הגדלים ומכל התחומים, קולקציית הפתרונות החדשה של Logitech קובעת סטנדרט חדש של גמישות ומאפשרת שימוש במגוון יישומיי ווידאו, דוגמת Microsoft Teams או Zoom, חיבור USB מהיר לכל מחשב, PC או Mac, או למכשירים אחרים. בנוסף, תומכים הפתרונות החדשים גם בישומי ווידאו אחרים, ביניהם Pexip, GoTo ו- RingCentral.

Logitech RoomMate

עם הפתרונות החדשים של Logitech יוכלו ארגונים וחברות להבטיח שכל חדר ישיבות ווידאו, בכל גודל, יאפשר להם שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כך, צוידו הפתרונות החדשים במצלמה שנייה המאפשרת ניתוח AI של חדר הישיבות וכיסוי שמע רחב יותר הודות ל- Rally Mic Pods. ה- Rally Bar וה- Rally Bar Mini מציעות מגוון תכונות ייחודיות המבטיחות ביצועים איכותיים במיוחד:

  • וידאו באיכות של עד 4K: פגישות איכותיות ללא תלות בזמן ומיקום פיזי של המשתתפים עם זום אופטי של עד 5X וזום דיגיטלי של עד 15X.
  • סאונד צלול וברור: הודות להנדסת אודיו מתקדמת שני הדגמים יספקו שמע באיכות גבוהה בכל פינה של החדר וללא הפרעות, זאת לצד מיקרופונים מנטרלי רעשים, שיבטיחו שגם בצד השני ישמעו כל מילה.
  • עיצוב אלגנטי: שני הדגמים מעוצבים ובנויים להתאמה מושלמת לכל חדר ישיבות, בכל חברה וארגון.
  • תכונות חכמות במיוחד ו- AI: שני הדגמים מצוידים בטכנולוגיית Logitech RightSense וב- AI ViewFinder להתאמה מיטבית של המשתתפים, התאורה והסאונד, בהתאם לזמן, לגודל החדר ולתאורה
  • פשוט להתקנה, לניהול ולשימוש: מעבר לגמישות המקסימלית, מאפשרים הפתרונות החדשים גם התקנה, ניהול ושימוש קלים, פשוטים ומהירים במיוחד, באופן המאפשר לכל עובד ועובדת בארגון לעבוד בווידאו. ממשק הניהול מתבצע כולו ממקום אחד ומאפשר גם מגוון הגדרות מותאמות אישית.
  • שיחות וידאו ללא חיבור למחשב: שני הדגמים תומכים ב- Appliance Mode.
 
Logitech RoomMate
Share.

בעלים ויזם של קוקה אינטראקטיב - מיתוג, פתרונות ושיווק באינטרנט.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG