רכבי KIA הפכו בשנים האחרונות לרבי מכר כמעט בכל קטגוריה, אולם יבואן המותג בישראל אינו שוקט על השמרים, ולאחרונה הותקן מסך ענק באולם התצוגה הגדול בארץ 

באולם התצוגה הממוקם בסניף המרכזי של 'KIA' בראשון לציון, בו עשרות אלפי 'מתחדשים' מקבלים את הרכב בכל שנה, הושלם ביוני האחרון פרויקט חדשני של מסך ענק ודינאמי. המסך הותקן כחלק מהאסטרטגיה הדיגיטלית של המותג.

ג'קי בוחניק , סמנכ"ל פיתוח עסקי בקריאטיב לאבס: "יבואנית 'קיה' ביקשה ליישם אמצעי להצגת תוכן דינאמי בתוך אולם התצוגה. יחד עם צוותי העבודה של קריאטיב-לאבס, אופיין הפתרון אשר כלל מסך משמעותי בגודל כ – 30 מ"ר אשר מעצים את חווית הביקור באולם ומעביר את ערכי המותג; עוצמה, חדשנות ויצירתיות. רצינו להשיג את האפקט המדויק ביותר להצגת הסרטונים של רכבי KIA, ובכך להמשיך ולמצב את החברה כמובילה וחדשנית. יישום זה עונה לכל חתך הגילאים ולמגוון סוגי הקהלים, הן מדגמי הפיקנטו ועד לרכבי הקרוס-אובר והיוקרה של המותג. המסך בעל השפעה עוצמתית על כל פינות אולם התצוגה ומרגע הכניסה לאולם, הופך המסך לחלק דומיננטי מחוויית הביקור."

 

ג'קי בוחניק, סמנכ"ל פיתוח עסקי קריאטיב לאבס (תמונה- קריאטיב לאבס)

ג'קי מוסיף: "הקדשנו את כל התשומות הנדרשות במטרה להשיג אימפקט מושלם . אנחנו מאוד מרוצים מהתוצאה ובהזדמנות זו חייב לציין את שיתוף הפעולה וההירתמות של נציגי חברת טל קאר שבראשם עדי דומב, שתרמו להצלחת המשימה." 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG