העולם מתחלק לשני סוגי אנשים: כאלו שאפליקציית האינסטגרם כבר התעדכנה להם ל-IGTV, וכאלו שעוד לא. העולם מתחלק לעוד שני סוגי אנשים: כאלו שהבינו את הפוטנציאל של IGTV וכאלו שמפספסים הזדמנות לעשות כסף ופרסום

הסוד של היום, בייחוד בדור האינסטנט (המיוצג כהלכה על ידי אינסטגרם, הוא להבין לאן השוק הולך בזמן אמת ולפעול בזמן אמת. כאשר מדיה חדשה יוצאת לחלל האוויר – זה הזמן שלנו ללמוד אותה בהקדם ולהבין איך היא יכולה להועיל לנו. נכון, היא לא תמיד תוכל, אבל מי שמיישם את הלך החשיבה הנ"ל, ימצא בסופו של דבר את הערוץ שמשרת את מטרותיו, וכנראה גם ימצא לפחות מימוש חלקי של אותם דברים בכל ערוץ שייבדק על ידו.

העקרון הנ"ל לא פוסח על IGTV, ערוץ הוידאו החדש של אינסטגרם שמציג 'וידואיים' בסגנון סטורי אך ארוכים יותר וללא אלמנט ההעלמות לאחר יממה. לא מדובר ברעיון חדש, אבל כן בזווית כזו – אם עד עכשיו התרגלנו לצלם סרטונים רגילים לרוחב, הרי שעכשיו אינסטגרם קורא תיגר על התפיסה וקורא לנו להפוך הכל. על הצד.

הסרטון שלפנינו הבין את המסרים לעיל: הוא הבין שיש כאן משהו גדול, למד אותו, והחליט להשתמש בערוץ אחר בו הוא כבר מקדם את עצמו (מעל 50,000 מנויים ביוטיוב) כדי לחזק את המותג שלו עוד יותר. האיש, שלא נראה כמו כוכב אינסטגרם ממוצע, מסביר במקצועיות איך מצלמים סרטונים מעניינים ואיכותיים בפלטפורמה החדשה. יש כאן תוכן טוב ואינפורמטיבי, ויש כאן מישהו שהבין איך דברים עובדים – מבחינתי, הוא שיחק אותה בכל מובן.

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG