לתכנן מערכות ולנהל משאבים לפי הספר… של אקסטרון (תמונה: Extron)

 

אקסטרון (Extron), שהשיקה לאחרונה אתר אינטרנט חדש, עשתה עוד מהלך מעניין שמנסה לחבר את מוצרי החברה לאינטגרטורים ולמקבלי ההחלטות בתחום ה-Pro AV בארגונים. החברה מספקת ספר הדרכה שמסביר כיצד ניתן להשתמש בטכנולוגיה שמציעה החברה כדי ליצור מרחבי עבודה וחדרי ישיבות מודרניים שמתמקדים בשיתוף פעולה.

במדריך, שזכה לשם Collaboration Systems Design Guide, מציגה החברה מידע אודות כלים לניהול ותזמון משאבים וחדרי ישיבות, פלטפורמות אלחוטיות וחוטיות לחדרים בגדלים שונים, וכן על שיתופי פעולה של אקסטרון עם ספקי טכנולוגיות תקשורת מובילים כדי לאפשר גמישות תכנונית ומערכתית. המטרה של החברה בכל ההדרכות הכלולות בספר, היא להציג את המוצרים שהיא מציעה לתרחיש המסוים וכיצד הוא מתמקד בסביבת העבודה בהתאם ליישומים שנדרשים עבורה.

"עם העלייה בכמות סביבות העבודה התומכות בשיתוף ובתקשורת עסקית, אינטגרטורים בתחום ה-AV צריכים להתמודד עם אתגרים חדשים בעת שהם מתכננים ומציידים את הסביבות הללו. המדריך החדש שלנו מהווה משאב מקיף שמראה כיצד טכנולוגיה יכולה לרתום את עוצמת שיתוף הפעולה כדי להקים מרחבי מפגש מוצלחים ויעילים", אמר קייסי הול, סגן נשיא למכירות ושיווק באקסטרון.

למידע נוסף ולבקשת המדריך לחצו כאן.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG