במהלך השנה האחרונה דחפה פוליקום שתי טכנולוגיות שהיא פיתחה לצמצום רעשים. אחת היא הגדר האקוסטית Acoustic Fence והשנייה היא חוסם הרעשים NoiseBlock

טכנולוגיות אלו נועדו להפחית את רעש הרקע כך ששיחות בטלפונים המבוססים על פרוטוקול ה-IP ובחדרי ישיבות יהיו רועשות פחות, וזאת מבלי שיהיה צורך להשתמש בחומרים יקרים להפחתת רעשים

תמונה- Polycom

הגדר האקוסטית

על פי פוליקום, 66% מן האנשים מדווחים כי הם מאבדים פוקוס בזמן שלשיחה נלווים רעשי רקע. הגדר האקוסטית הוירטואלית הינה חלק ממערך הטלפוניה של פוליקום והיא זמינה בכל דגמי המכשירים לחדרי הישיבות כולל ה Sound Stations וה Trio וכן בסדרת מערכות הוידיאו לחדרי ישיבות ה Group Series. 

הגדר מאפשרת איכות קול טובה הרבה יותר גם כאשר מתנהלות כמה שיחות במקביל, לדוגמה, בחלל עבודה פתוח. הגדר משתמשת במספר מיקרופונים המפחיתים את ההדהוד של גלי הקול, ולכן יכולה להשתיק אפילו מכונות, ציוד חשמלי או קולות המגיעים מבחוץ (כמו נביחות כלבים). למעשה, הגדר מפרידה בין הצלילים שנמצאים בתוכה לבין אלו שנמצאים מחוצה לה.

עבור משרדים קטנים ועסקים פרטיים, רעש רקע עשוי להיראות חסר חשיבות, אך כאשר מדובר במרכזי תמיכה גדולים עם עשרות שיחות שמתנהלות במקביל או מבני תעשיה כמו מוסכים, הפחתת הרעשים יכולה להתבטא בשיחות קצרות יותר, פחות זמן המתנה על הקו ובסופו של דבר הגדלת הרווחיות. 

 

חוסם הרעשים

חוסם הרעשים היא טכנולוגיה משלימה שמטרתה לסנן רעשים שאינם דיבורים. גם כאן נעשה שימוש במיקרופונים שונים. בעת שהמיקרופון קולט רעשים שאינם דיבורים, הוא נשאר סגור, אחרת הוא נפתח. הטכנולוגיה היא חלק ממשפחת מוצרי ה-Real Presence של החברה והיא למעשה מבוססת תוכנה ולא חומרה. תכונה נוספת שנמצאת כרגע בשלבי בדיקה מאפשרת לחסום גם את הרעשים שנמצאים אצל הצד השני.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG