גם השנה פוליקום הציגה בתערוכת ISE המתקיימת באמסטרדם ועוסקת בתחום ה- Pro AV.

חברת פוליקום הוותיקה, שחגגה לא מזמן 26 שנות פעילות, ממוצבת כיצרן מוביל בתחומי שיחות הועידה ושיחות הוידאו בחדרי ישיבות בעולם העסקי.
החברה זכתה במעמד זה בעקבות שנים של חידושים טכנולוגיים אשר שיפרו, ומשפרים כל העת, את חווית המשתמש בכל הנוגע לפשטות תפעול, איכות שיחה ואינטגרציה לתהליכי עבודה המקובלים בארגון, כשהתוצאה הסופית הינה תקשורת בינאישית טובה יותר בתוך ומחוץ לארגון. 

בעידן בו הטכנולוגיה הפכה נגישה יותר, הן ברמת המחיר והן ברמת פשטות ההתקנה והתפעול השוטף, פתרונות המותג מתאימים לא רק לחברות הגדולות (Enterprise) אלא גם ואולי בעיקר ל- SME ול- SMB.

בתערוכה הציגה פוליקום את ה-Pano, שהוא אחד החידושים האחרונים של פוליקום בנושא הצגת תוכן בחדר ישיבות, ללא קשר לשיחות ועידת וידאו או שמע.  הפתרון מאפשר הצגת תוכן בחדר הישיבות ממספר מקורות בו זמנית, וזאת תוך כדי ניצול כלל הטכנולוגיות הזמינות היום להעברת התוכן.  בין היתר כבל HDMI, רשת קווית ורשת אלחוטית.  

בנוסף בעת חיבור ה Pano למסך מגע, הופך הפתרון כולו למסך אינטראקטיבי ולוח אלקטרוני בעל יכולות הכתיבה והשיתוף החדשניות ביותר. המוצר הושק בחצי השני של 2017 וזמין בישראל החל מתחילת השנה.

ניתן לחוות את הפתרון במשרדי פוליקום והמפיצים המורשים, ובתערוכת AV TLV ו- EDU אשר תתקיים ב- 12.3 בלאגו ע"י אנשים ומחשבים ואיוימאסטר.

Share.

בעלים ויזם של קוקה אינטראקטיב - מיתוג, פתרונות ושיווק באינטרנט.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG