בסביבת העבודה המעורבת של היום, זה חיוני שמשתתפים אשר מצטרפים לפגישה מרחוק, לא משנה איפה הם עובדים, ירגישו כאילו הם יושבים לצד חברי הצוות. המפתח לחיבור השקוף הזה הוא בציוד ועידות מקצועי כדי לשדרג את מגרש המשחקים לכל המשתמשים באשר הם.

תמונה - Poly

פולי ומיקרוסופט ממשיכות לעבוד יחד כדי להציג חומרה ותוכנה חכמים, עם יכולות המסייעות לכל המשתתפים להרגיש מחוברים ומשפיעים בכל שיחה. אפילו אם הכיסא שלך ליד שולחן הישיבות הוא וירטואלי, חשוב שתוכל לשים לב לכל המחוות הקטנות, ההבעות ושפת הגוף של הנוכחים בחדר (או מעבר למסך המחשב) ותחוש בטחון ביכולותיך להיראות ולהישמע מכל מקום.

פתרונות של פולי + חדרי Teams של מיקרוסופט

כבר כתבנו בעבר איך פולי עובדת עם מיקרוסופט Teams כדי לספק חווית פגישה "שקופה", עם שימוש בחדשנות טכנולוגית במצלמות לחדרי Teams. זה כולל יכולות חכמות כמו Acoustic Fence, מיקוד קבוצתי וחידוש ייחודי וראשון בענף כמו Conversation mode ו Smooth Tracking כדי לספק וידאו איכותי ללא מאמץ בכל שיחה של מיקרוסופט Teams עם הכלים מבית פולי. היום אנחנו נרגשים להציג את הפולי סטודיו E70 כחלק מהכרזות מיקרוסופט לסביבת העבודה המעורבת.

"מיקרוסופט מחויבת ליצירת חוויות שוות ומכילות למשתמשים, לא משנה היכן הם עובדים" אומר איליה בוקשטיין, מנהל כללי, כלי מיקרוסופט Teams. "יכולות חדרי מיקרוסופט Teams בשילוב הפולי סטודיו E70 עם המצלמה החכמה, משקפים את המחויבות שלנו לעיצוב פגישות שבאמת מסייעות לאנשים להיראות ולהישמע".

יתרונות בשימוש במצלמה חכמה

המצלמה בחדר מהווה עיניים לעובדים מרחוק; לכן, עליה להיות דינמית וחכמה. הנה כמה דרכים בהן פולי סטודיו E70 יכולה להניע פגישות יעילות יותר לסביבת עבודה מעורבת ולאפשר לכל המשתתפים טביעת רגל שווה.

תמונה - Poly

לקבל את זווית הצילום הנכונה – כולנו ראינו את זווית 'מסלול הבאולינג', כאשר התרגלנו לראות שולחן ישיבות ארוך וסביבו פנים שקשה לראות. אולי אפשר לזהות במי מדובר, אבל יש הרבה שמתפספס כשאנו לא נוכחים. פולי Director AI הוא המוח מאחורי החדשנות המובילה בחוויית הווידאו שמספק קו המצלמות של פולי סטודיו, המשתמש בניסיון המצטבר של הפקות וידאו ממשיות כדי לאפשר חוויה מיטבית. הוא משתמש באינטליגנציה מלאכותית (AI) ולימוד מכונה כדי לספק מעברים אוטומטיים בזמן אמת, מיקוד ומעקב אשר נותן תחושה לכל המשתתפים כאילו באמת היו יחד בחדר. פולי Director משדרג את חווית סביבת העבודה המעורבת ע"י חיבור שקוף של חדר הישיבות עם המשרד הביתי באמצעות מיקרוסופט Teams.

איכות ע"י עיצוב – למצלמה חכמה צריך להיות מוח, אבל בנוסף היא צריכה להיות מעוצבת בחוכמה בהתאם לסביבה המיועדת. עם הפולי סטודיו E70 יצרנו פתרון ייחודי מבוסס שתי עדשות, היכול לתת מענה לחדרים גדולים הודות לווידאו מציאותי, כשבכל מצלמה חיישן 4K עם 20 מגה פיקסל. כאשר לשתי המצלמות שדה ראיה רחב ועדשה צרה זה אומר שאנשים הקרובים למצלמה ואלה הרחוקים ממנה ייראו שווים. עם זום דיגיטלי (EPTZ) אין חלקים נעים אשר מפריעים את תשומת לב הנוכחים. בנוסף זה אומר שניתן לאפשר הפקה מקצועית עם מעברים חלקים ושקופים בין זוויות צילום שונות במצב "מציג", אשר מאפשר למציג להתרכז במצגת ולנוע בחדר בחופשיות, ללא חשש לצאת מעין המצלמה. בקיצור, הפולי סטודיו E70 יכולה לעשות דברים שמצלמת זום אופטי אינה יכולה לעשות.

תחושה שאת.ה שם – אם משתתף מרגיש כמו צופה מהצד, הוא יחשוש לתרום לפגישה. שילוב של שמע מעולה, וידאו מדהים עם מעקב דינמי אחר הדובר, מאפשר לכולם להרגיש כאילו היו באותו חדר, אפילו אם היו בפועל בשני קצוות העולם. מצלמה כמו הפולי סטודיו E70 שוברת את הקירות המפרידים בין העולם הווירטואלי לבין הממשי, ובונה חוויית פגישה שעובדת, בשביל כולם.

מצלמה המותאמת לעבודה עם מיקרוסופט Teams

פולי מאז ומתמיד סיפקה חדשנות פורצת דרך, ובכל יום אנחנו שואפים ליצור יכולות חדשות אשר מאפשרות בחוכמה את חוויית עולם העבודה המעורבת.

החזון המשותף שלנו של עתיד סביבת העבודה המעורבת עם מיקרוסופט, מאפשר לנו את השותפות ארוכת הטווח ולהציע מצלמות חכמות חדשות כמו הפולי סטודיו E70, אשר עוצבה ונבנתה לסביבת הפגישות של היום. ואנו לא יכולים לחכות ולהראות לכם מה עוד צפוי להגיע.

ככה זה נראה בחדר הישיבות - תמונה - Poly
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG