הרבה דברים קורים בפולי בשנתיים האחרונות. המיזוג בין פוליקום לפלנטרוניקס אמנם יצר פערים אבל רגע לפני הקורונה השתיים כבר פעלו כפולי ובכל הכוח. היום אפשר ליהנות מפירות ה'חתונה' הזו.

ה X70 הוא פתרון לחדרים גדולים יותר אשר מכיל את האודיו ואיכות הצילום המוכרים כ"כ של פולי, שעד לפני המהפיכה של השנים האחרונות סיפקה שירותי וידאו קונפרנס במחירים שנראים היום דמיוניים. ובכן, העולם השתנה לחלוטין והמשתמש השתנה יחד איתו. 

נכון שבישראל תמיד נשארים מאחור באימוץ והטמעת כלים ארגוניים אולם פער זה הולך ומצטמצם תוך הכנה שוידאו הוא כלי בסיסי בכל ארגז כלים, שאיכות האודיו חשובה לא פחות מאיכות התמונה, שקלות התפעול משמעותית ביותר ושפשוט כדאי להפנים שזה כאן ואפילו נחמד סה"כ. 

זהות חדשה?

נוצר פער כלשהו בהבנת השוק את הפתרונות של פולי- האם זוהי יצרנית חומרה? אולי שירותים? למעשה פולי מספקת היום את שניהם ומה שיפה שהיא מאפשרת פעילות חלקה מול כל ספקיות הוידאו קונפרנס- טימס, זום ושאר הפלטפורמות המובילות. למעשה החזון הוא לאפשר ללקוח את הגמישות המרבית, ואם בוחנים את סל הפתרונות הרחב שלה (שמתחיל באוזניה אישית) אפשר למצוא כל מה שעובדי הארגונים השונים זקוקים לו על מנת לתקשר בצורה טובה, ברורה ומקצועית. 

הא, ויש גם את נתן גולדשטיין, אחד מה Pre-Sales והיועצים המנוסים בתעשייה (אם לא ה!), שמכיר ומבין את אתגרי הוידאו הארגוניים שלכם לעומקם, היות וטרם כניסתו לתעשייה הוא היה בעצמו לקוח בחברה גלובאלית גדולה ומאתגרת. מדוע זה חשוב? מכיוון שכלקוחות פולי תוכלו לדבר ישירות עם נציג טכני שיעביר לכם את כל הידע והניסיון למטרת הטמעה ברמה הגבוהה ביותר. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG