בתגובה לדרישה הגוברת ולמחסור המתמשך במומחי אבטחת סייבר מיומנים, פורטינט ממשיכה להציע את כל מערך ההדרכות של החברה ללימוד עצמי ללא עלות גם בשנת 2021  

Rob Rashotte, Fortinet (PR)

פורטינט מובילה עולמית בפתרונות אבטחת סייבר מקיפים, משולבים ואוטומטיים, הכריזה כי כל קורסי האבטחה המתקדמים המיועדים ללימוד עצמי לפי קצב אישי ימשיכו להיות נגישים ללא עלות גם בשנת 2021 והלאה. פורטינט מחויבת לפתח כוח עבודה מגוון בתחום של אבטחת סייבר באמצעות הצעת הדרכות אבטחה חינמיות לכל המעוניין בכל ברחבי העולם. כחלק מיוזמת קורסי ההדרכה החינמיים של פורטינט הלומדים יקבלו:

גישה למעל ל-30 קורסי אבטחה חינמיים: מדובר בקורסים במגוון נושאים החל מ-Secure SD-WAN, אבטחת טכנולוגיה תפעולית (OT) ואבטחת ענן, כאשר קורסים נוספים צפויים להתווסף במהלך השנה. כמו כן, הדגמות מעבדה מוקלטות מראש של מומחי אבטחת סייבר זמינות לצפייה לפי דרישה.  

הכנה לבחינות הסמכת NSE: מרבית הקורסים החינמיים הם חלק מתוכנית הלימודים של תוכנית הסמכת ה-Network Security Expert (NSE) הרשמית של פורטינט. מדובר בתוכנית הסמכה בת 8 שלבים אשר במסגרתה חולקו מעל לחצי מיליון הסמכות.    

קבלת נקודות זכות: באמצעות שיתוף פעולה עם (ISC)2, הלומדים יכולים להשתמש בהשלמת ההדרכות החינמיות – ובכל קורס הדרכה של ה-NSE – כדי לקבל נקודות זכות בגין הכשרות מקצועיות (CPE) עבור תעודת הסמכה (CISSP) או הסמכות נוספות של (ISC)2. הלומדים מקבלים נקודת זכות אחת עבור כל שעת הדרכה של ה-NSE Training Institute של פורטינט.     

 

הגברת הגישה לידע באבטחת סייבר

בעקבות הגידול האקספוננציאלי במספר העובדים המרוחקים אשר נגרם כתוצאה ממגפת הקורונה, הצורך באבטחת רשתות מרוחקות ומשתמשים מרוחקים הפך לעדיפות עליונה עבור ארגונים בכל רחבי העולם. צוותי ה-IT, אשר כבר עמדו בפני האתגר של מציאת מומחי אבטחה עקב המחסור במומחים מיומנים, ניצבו בפני צורך גדול אף יותר למומחיות כדי להעביר בצורה מאובטחת את כוח העבודה לעבודה מרחוק.  

פורטינט הגיבה לצורך זה באמצעות פתיחת הגישה לכל מערך ההדרכות של ה-Network Security Expert (NSE) Training Institute ללימוד עצמי לפי קצב אישי ללא עלות בחודש אפריל 2020. בעשותה זאת, פורטינט סיפקה למומחי אבטחה ו-IT את ההזדמנות לרכוש כישורים חדשים או להרחיב את הידע הקיים בתחום האבטחה. מעל ל-800,000 איש נרשמו לקורסים מאז פתיחת הגישה אליהם לציבור הרחב. במהלך שנת 2020, פורטינט ראתה עלייה בנרשמים לקורסי המודעות לסייבר NSE Certification Program – הכוללים את קורסי ההדרכה הבסיסיים של אבטחת סייבר של שלבי NSE 1-3, קורסים ברמה בינונית המיועדים לאנשים טכניים של שלבי NSE 4-6 והדרכה מתקדמת והכרה כמומחה אבטחת סייבר של שלבי NSE 7-8.

כאשר הצורך במודעות ארגונית רחבה לאבטחת סייבר הפך לעדיפות קריטית עבור ארגונים כה רבים, פורטינט הציגה גם את שירות המודעות וההדרכה לאבטחת מידע. השירות ממנף את ההדרכה ברמת NSE 1 ומשלב אותה עם ספרייה של תכנים וכלים להגברת המודעות לאבטחת סייבר. השירות מספק לארגונים פתרון חינמי אשר באמצעותו ניתן ליישם תוכנית מודעות ארגונית רחבה בנושא של אבטחת סייבר עבור כל העובדים.  

העתיד של כוח אבטחת סייבר

 ה-NSE Training Institute משתף פעולה עם ארגונים גלובליים כמו הפורום הכלכלי העולמי (WEF), מוסדות אקדמיים ועמותות ללא מטרת רווח כדי לספק הדרכת סייבר לכל המעוניין בכך. האקו-סיסטם הרחב של השותפים הציבוריים והפרטיים של ה-NSE מאפשר לפורטינט להתמודד עם המחסור במומחי אבטחה מיומנים באמצעות מתן גישה לתוכנית הדרכת ה-NSE עטורת הפרסים שלה. 

רוב ראשוט, סמנכ"ל תחום ההדרכה הגלובלית והאפשרויות בתחום הטכני בפורטינט, אמר כי, "עם למעלה מ-800,000 נרשמים לקורסי ההדרכה החינמיים שלנו בשנת 2020, ניתן לראות כי הדרכות ה-NSE של פורטינט עונות על צורך משמעותי של מומחי אבטחה בכל הרמות. אנחנו מחויבים להמשיך להציע את כל קטלוג ההדרכות שלנו ללימוד עצמי ללא עלות עד שנראה מגמה הפוכה לזו הקיימת היום. יחד עם האקו-סיסטם של ספקי ההדרכות האקדמיים והמסחריים שלנו, כמו גם שותפויות ממשלתיות וארגונים לא-ממשלתיים, אנו נמשיך לספק לתעשייה מגוון של מומחי אבטחה".  

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG