פורטינט משלבת את הפתרונות FortiMonitor ו-FortiAIOps אל מרכז הניהול של מארג האבטחה 

פורטינט, מובילה עולמית בפתרונות אבטחת סייבר מקיפים, משולבים ואוטומטיים, הכריזה על הפתרונות החדשים FortiMonitor ו-FortiAIOps המיועדים להאיץ תהליכים ברשת באמצעות בינה מלאכותית (AIOps Network Operations). פתרון ה-FortiMonitor מאפשר לפורטינט להרחיב את מערך ניטור הרשת מעבר למארג האבטחה (Security Fabric) של החברה לתשתיות רשת, יישומים ועננים של צד שלישי ולספק ניטור דיגיטלי מתקדם (DEM) ומקיף. פתרון ה-FortiAIOps משתמש במודלים של בינה מלאכותית ולמידת מכונה המייעלים את ניתוח הרשת הידני, מספקים תיאום נתונים מכל קצוות הרשת ומאתרים חריגות באופן אוטומטי.  

FortiMonitor Live Incident Tracking - PR

מורכבות פעולות הרשת מעכבת את החוויה הדיגיטלית

הטרנספורמציה הדיגיטלית מונעת על ידי חווית משתמש והיא דורשת מצוותי הרשת להבטיח את איכות החוויה בכל היישומים באמצעות נראות מקיפה. יחד עם זאת, פתרונות צד שלישי לניטור LAN, WAN, ביצועי תשתיות הענן וניטור האבטחה מעכבים את נראות היישומים ומוסיפים מורכבות תפעולית עבור מנהלי המערכת. רשתות מרובות שכבות, מבוזרות ומורכבות, גורמות לניתוח שורש הבעיות (RCA) להתארך ולמנהלי הרשת לוקח זמן רב יותר לתקן את בעיות חוויית המשתמש עקב תהליכים ידניים בזמן בדיקה ושינויי רשת. 

פעולות רשת פשוטות ואוטומטיות באמצעות מרכז ניהול מארג האבטחה של פורטינט

כדי להתמודד עם אתגרי החוויה הדיגיטלית ולפשט את הפעולות עבור צוותי הרשת, פורטינט משדרגת את מרכז ניהול המארג שלה (Fabric Management Center – NOC) באמצעות פתרונות FortiMonitor ו-FortiAIOps. מרכז ניהול המארג מבוסס על גישת רשת המבוססת על אבטחה ומספק לצוותי הרשת דרך פשוטה לבחון, לתאם ולהגיב על פני רשתות הטרוגניות ומבוזרות. פעולות אלו מפשטות את ביצועי הרשת באמצעות ניטור ואוטומציה מקיפים על ידי שימוש של שנים בניסיון בבניית מודלים של בינה מלאכותית ולמידת מכונה – המעבדים בממוצע מעל ל-100 מיליארד אירועי אבטחת רשת מידי יום – המורחבים כעת אל פעולות הרשת. באמצעות הפתרונות החדשים וסל פתרונות מארג האבטחה של פורטינט, הארגונים מקבלים:   

נראות משופרת: FortiMonitor משפר את נראות החוויה הדיגיטלית בכך שהוא מאפשר לפעולות הרשת לבחון חריגות בגישת המשתמש ליישומים באמצעות כיסוי רחב על פני מגוון רחב של התקנים, LAN, WAN, וקצות הענן.  

 
John Maddison - PR

צמצום ה-Mean-Time-To-Identify (MTTI): FortiAIOps מפחית את ה-MTTI באמצעות תיאום נתונים מאזורים שונים של הרשת כדי לזהות בקלות את שורש הבעיה וחריגות שונות. 

יעילות מוגברת: FortiMonitor ו-FortiSOAR מגבירים את יעילות פעולות הרשת באמצעות אוטומציה כדי להגיב בצורה יזומה עם למעלה מ-300 התממשקויות עם ה-Fabric-Ready-Partners אשר מהווים חלק מה-Open Fabric Ecosystem. 

ג'ון מדיסון, סגן נשיא לתחום מוצרים ומנהל שיווק ראשי בפורטינט, אמר כי, "השקת ה-FortiMonitor וה-FortiAIOps מאפשרת לנו להמשיך לבנות את מרכז ניהול המארג כדי לספק ניטור ואוטומציה מקיפים כך שארגונים יוכלו לשפר את החוויה הדיגיטלית והתוצאות העסקיות שלהם. כדי להצליח בטרנספורמציה הדיגיטלית, צוותי פעולות הרשת צריכים להבטיח את איכות חווית המשתמש של כל יישום ומכל מקום. הכלים הנכונים המשולבים אל פלטפורמה אחודה המיועדת עבור מרכז פעולות הרשת זהו המפתח לפעילות מוצלחת של רשתות מורכבות ומגוונות". 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG