כשטכנולוגיה ואנימציה נפגשות- פיליפס ודיסני בשיתוף פעולה ראשון מסוגו אשר נועד כדי להקל על חווית הילדים בזמן בדיקות MRI. פיליפס משתפת פעולה עם בתי חולים באירופה כדי לערוך מחקר פיילוט קליני ראשון מסוגו אשר מטרתו לסייע להפחית את הפחד והחרדה ולשפר את חווית הטיפול של ילדים בזמן בדיקות MRI. המחקר יבדוק את ההשפעות והשימוש בדמויות וסיפורים מאוירים, הכוללים את הדמויות האהובות של דיסני, אשר ישולבו בפתרון ה-Philips Ambient Experience

תמונה - יח"צ

רויאל פיליפס (NYSE: PHG, AEX: PHIA), מובילה עולמית בטכנולוגיות בריאות, יחד עם חברת וולט דיסני EMEA, הכריזו היום על שיתוף פעולה שמטרתו לבחון את ההשפעות של סרטוני אנימציה מותאמים אישית של סיפורי דיסני אשר יוצרו במיוחד עבור Philips Ambient Experience. הפתרון משלב בין ארכיטקטורה, עיצוב וטכנולוגיות שונות כמו תאורה דינמית, מקרני ווידאו וקול, כדי לאפשר למטופלים ולצוות הרפואי להתאים אישית את סביבת הטיפול לנבדק במטרה ליצור אווירה מרגיעה. פרויקט המחקר הקליני של פיליפס יחל בקיץ הקרוב ב-6 בתי חולים באירופה ותוצאותיו יושלמו מאוחר יותר השנה. זהו שיתוף הפעולה הראשון של חברת דיסני בפרויקט מחקר קליני מסוג זה.      

כחלק מהמחקר, פיליפס תבדוק כיצד פתרון ה-Philips Ambient Experience יכול לשפר את החוויה עבור המטופל והרופא במהלך בדיקות MRI לילדים, תוך שימוש בסדרה של סיפורים מאוירים, הכוללים חלק מהדמויות האהובות ביותר של דיסני. במסגרת שיתוף הפעולה, 6 אנימציות מקור של דיסני אשר יעוצבו במיוחד על ידי המאיירים של החברה יוצגו ב-Philips Ambient Experience בבתי חולים נבחרים יחד עם ליווי קליני של פיליפס, כאשר המטרה היא להפחית את הפחד והחרדה שילדים חשים פעמים רבות בעת ביצוע בדיקת MRI. הדמויות המאוירות של דיסני כמו מיקי מאוס, בת הים הקטנה, הנוקמים, יודה ממלחמת הכוכבים ועוד, יופיעו לראשונה בסוויטת בדיקה קלינית. המטרה של מחקר הפיילוט היא לסייע לשכך את החרדות של הילדים, ליצור קשר בין הילד הנבדק לצוות הרפואי ולשפר את היכולת של הצוות לבצע את המשימות שלהם בחדרי סריקות ה-MRI ב-6 בתי חולים מובילים באירופה. 

 
תמונה - יח"צ

המומחיות הקלינית של פיליפס פוגשת את הסיפורים של דיסני

בדיקות רפואיות כמו סריקות MRI עלולות להיות מאתגרות עבור מטופלים רבים, במיוחד כאשר מדובר בילדים, החשים פעמים רבות חרדה וקלסטרופוביה. פתרון Philips Ambient Experience – עם 2,000 התקנות ברחבי העולם – מסייע לנהל את האתגרים הללו באמצעות יצירת סביבת הדמיה רב-חושית, ידידותית ומרגיעה. המטופלים יכולים להתאים את תאורת החדר, הווידאו והקול באמצעות נושא לפי בחירתם ובכך, יכולים לחוש העצמה ושליטה על התהליך והתמקדות חיובית בתכנים המקיפים אותם. 

ה-Ambient Experience Patient In-bore Connect מסייע להם להירגע, לעקוב אחר ההוראות ולמזער את התנועות שלהם במהלך השהיה בתוך הסורק באמצעות שימוש בתוכן ווידאו המותאם להליך ה-MRI, אשר מספק מידע והדרכה למטופל בזמן הסריקה, כמו גם מידע אודות משך הסריקה. הדבר הופך לחשוב במיוחד עבור ילדים  אשר עוברים סריקות MRI ומתבקשים לא לזוז כדי להפחית את הצורך בבדיקות חוזרות. פתרון ה-Philips Ambient Experience מוכח כמסייע בשיפור היעילות עם תפוקת תוצאות הבדיקות ויכולת חיזוי גבוהות יותר של התנהגות המטופל ובכך, מפחית משמעותית את הצורך בבדיקות חוזרות.     

שיתוף הפעולה מפגיש בין הידע הקליני המקיף, המומחיות וההבנה העמוקה של צרכי המטופלים של פיליפס יחד עם היכולת המופלאה של דיסני לספר סיפורים. שיתוף פעולה זה יאפשר לילדים לבחור תכנים של דיסני המציגים את הדמויות האהובות עליהם כדי לסייע לספק להם תחושה מוכרת, שליטה ונוחות. הילדים מוזמנים להצטרף אל אלאדין ויסמין לטיול קסום על השטיח המעופף או להתנדנד בין גורדי השחקים עם ספיידרמן – כאשר כל סיפור תוכנן במטרה להרגיע ולתמוך בילד באמצעות החוויה.  

 
תמונה - יח"צ

"ביקור בבית החולים יכול להיות מאיים עבור אנשים רבים ובמיוחד עבור ילדים, בעוד שסביבה ידידותית למטופל אשר שמה אותו במרכז יכולה לעזור לשפר את החוויה שלו ולעזור לקבל תוצאות הדמיה מדויקות כבר בבדיקה הראשונה", אמר קייס וסדורפ, מנכ"ל הדמיה דיאגנוסטית בפיליפס. "באמצעות הפיילוט, אנו נחקור את ההשפעה של פתרון ה-Philips Ambient Experience יחד עם הנושאים שפותחו במיוחד על ידי דיסני במטרה להעצים את הילדים עם חוויה חיובית ולעזור להם לאורך ההליך הרפואי. מאז ומתמיד, הגישה של פיליפס מעמידה את המטופל במרכז בכל הקשור לבריאות. יחד, נוכל לחולל שינוי אמיתי עבור אלפי מטופלים צעירים העוברים הליכים רפואיים מידי יום".  

"ראיתי באופן אישי כיצד סריקות MRI עלולות להיות מפחידות ומאיימות עבור ילדים ואני רואה עד כמה פיליפס ממוקדת בחוויית המטופל", אמר ג'אן קואפן, נשיא, וולט דיסני EMEA. "אנו מצפים בקוצר רוח להשלמת מחקר ה-MRI של פיליפס כדי לראות את התוצאות של המחקר הקליני ולהעריך את ההשפעה שיכולה להיות לדמויות ולסיפורים שלנו על ילדים בסביבה זו".  

במחקר אחרון שנערך על ידי ה-New Economics Foundation, זוהה כי בנוסף ליצירת חוויה חיובית, הדמויות המוכרות של דיסני מסייעות לבנות אמון אצל הילדים אשר נמצאים בנסיבות המגבירות  חרדה. עוד נמצא במחקר כי הסיפורים והדמויות של דיסני יכולים לעורר השראה וליצור רגשות, חוויות וזיכרונות חיוביים המסייעים לילדים ולבני נוער להתמודד עם התחושות שלהם.   

לדיסני יש היסטוריה ארוכה ומוכחת של הכנסת מגע של קסם והיכולת לספר סיפור בבתי חולים לילדים ומוסדות טיפול נוספים ברחבי העולם. בשנת 2018, דיסני הכריזה על מחויבות של 100 מיליון דולר לתקופה של חמש שנים במטרה לעצב מחדש את המסע הטיפולי עבור ילדים ברחבי העולם כחלק מתוכנית ה-Social Purpose של החברה. 

פיליפס תציג את פתרון ה-Ambient Experience בכנס ה-European Congress of Radiology 2021 המקוון, אשר יתקיים בין התאריכים 3-7 במרץ. למידע נוסף על פורטפוליו פתרונות האבחון והרדיולוגיה הפולשנית והאפליקציות המבוססות על בינה מלאכותית החדש של פיליפס, המיועד לשפר את תהליכי העבודה הרדיולוגים, בקרו באתר של פיליפס בכנס ECR ועקבו אחרי PhilipsLiveFrom@ לעדכונים נוספים אודות האירוע.    

תמונה - יח"צ

אודות רויאל פיליפס

רויאל פיליפס (NYSE: PHG, AEX: PHIA), הינה חברה מובילה בתחום טכנולוגיות הבריאות, המתמקדת בשיפור בריאותם של בני האדם ומאפשרת תוצאות טובות יותר על פני הרצף הטיפולי, החל משמירה על אורח חיים בריא וטיפול מונע, ועד לאבחון, טיפול ופתרונות בריאות ביתיים. פיליפס ממנפת טכנולוגיה מתקדמת ותובנות קליניות וצרכניות עמוקות במטרה לספק פתרונות משולבים. מטה החברה ממוקם בהולנד. פיליפס הינה חברה מובילה בתחום ההדמיה הדיאגנוסטית, טיפולים מונחי תמונה, ניטור מטופלים ומידע רפואי, כמו גם בתחום פתרונות בריאות לצרכן הביתי. בשנת 2020 פיליפס הציגה מחזור מכירות של 19.5 מיליארד אירו והיא מעסיקה כ-82,000 עובדים. פעילות החברה משתרעת על פני מעל ל-100 מדינות ברחבי העולם. למידע נוסף בקרו באתר החברה: www.philips.com/newscenter.

אודות המטרה החברתית (Social Purpose) של דיסני

יחד עם היותו עסק בעל אחריות, חברה דיסני מחויבת לספק נוחות והשראה לאלו אשר זקוקים לכך ויצירת השראה והזדמנויות עבור אלו אשר מעוניינים לשפר את העולם שבו הם חיים. שיתוף הפעולה של דיסני עם פיליפס זוהי דוגמה לכך, כי באמצעות עבודה עם אחרים, אנחנו מסייעים לבנות חוסן רגשי. יחד, אנחנו מביאים את כוחו של המותג, הסיפורים והדמויות שלנו כדי לעורר השראה וליצור רגעים בעלי משמעות עבור ילדים והאנשים הקרובים אליהם ביותר ברגעים שבהם הם הכי זקוקים לכך. בשנת 2019, יצרנו למעלה ל-26,000 רגעים משני חיים עבור ילדים באירופה. למידע נוסף אודות התוכניות שלנו והשותפים הותיקים לדרך, בקרו באתר  www.thewaltdisneycompany.eu 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG