2020 הייתה רכבת הרים. חלק מהשחקניות היטיבו למנף את המצב, חלקן היו ערוכות וחלקן נאלצו לערוך שינויים מרחיקי לכת. Crestron הייתה ערוכה עם לא מעט פתרונות, כשה-FLEX הפך להיות מנוע צמיחה משמעותי ובמקביל היא השיקה את תפישת העבודה הארגונית שלה, ש'יושבת' בדיוק על המציאות החדשה. ראיון מיוחד עם דקל שרמן, סמנכ"ל המכירות ב Crestron ישראל.

בתום ISE2020 אסף מנכ"ל Crestron, רנדי קליין, את צוותי המכירות וציין כי זו תהיה שנה מאתגרת, אולם ההיערכות עבורה נעשתה מבעוד מועד ולמעשה זו ההזדמנות הטובה ביותר עבור Crestron להאיץ את כל מה שקשור ב-UC, ב-AV מאובטח ובמעטפת עליה הרחיב דקל שרמן בראיון. 

מגמות באות ומגמות הולכות, מה נשאר ?

דקל ציין את עידן ההשכלה או "עליית ההתמקצעות" בקרב הלקוחות – הצורך בידע ומחקר שנערך מצד לקוחות מביא לדיוק גבוה מאוד בתוצאות. מגמה נוספת היא לקוחות חדשים ש'נולדו' ונכנסו למגרש המיוחד של התעשייה שלנו. זוהי בשורה נהדרת שתביא איתה פיתוחים נוספים ופשטות לצידם. 

היערכות למגמות החדשות

תודות לדגש על חווית המשתמש, מבינים היום כי מעבר למידות החדר, חייבים להבין את התרבות הארגונית הרווחת עוד לפני שמתחילים. במקביל התבססה ב Crestron תפישת ה Good, Better, Best – התאמת רמות שונות לחדרים בארגון לפי דרישות, צרכים ובהחלט גם תקציב. 

התפישה אומרת שחדרי Huddle יכולים, באילוצים מסוימים, להיות תחת Good – מאובזרים היטב, פשוטים ומגישים עם מינימום תכנות נדרש, אם בכלל. חדרי Town Hall בהם נדרש תחכום בינוני ותפעול פשוט, יכולים להיות תחת הגדרת ה Better וכמובן, תחת הגדרת Best נמצא את אותם חדרים מיוחדים כדוגמת חדרי דירקטוריון, אודיטוריומים וכדומה. כל ארגון מוזמן למצב את עצמו לפי הבנתו ושיקוליו. דקל מוסיף כי הצורך בגמישות מחייב את היכולת לספק פתרונות טכנולוגיים שיאפשרו זאת. 

 

על אבטחת מידע, AV ומה שביניהם

על דבר אחד התעקש דקל – חשיבות אבטחת המידע בתחום ה-AV, היכולת והחובה למגן ולאבטח פתרונות AV בכל הרמות שתוארו מעלה: Good, Better, Best. מבחינת Crestron, רמת אבטחת המידע היא קריטית וככל שעבודה 'מרחוקרוב' מתאפשרת – כך גדל משטח התקיפה הפוטנציאלי ולכן זה הזמן להתמקד ולהתאים את ההגנות אותן Crestron יודעת להביא לידיי ביטוי בשטח.

שאלת מליון הדולר – UC – מה השלב הבא ?

לשאלה האחרונה אתגרנו את דקל לגבי סדרת ה-FLEX במטרה לקבל תובנה לגבי העתיד. דקל הזכיר את שיתוף הפעולה בין Crestron ל Microsoft וכמובן היכולת לספק ממשק פשוט. בנוסף, ארגונים עדיין מתלבטים בין פלטפורמות ה-UC השונות ולכן נדרשת גמישות שתאפשר למשתמש, בין היתר, להתחבר עם המחשב האישי שלו ולהיעזר במצלמה, מיקרופון ורמקולים בחדר כדי לקבל חווית ועידה איכותית. למעשה, העתיד הוא גם וגם, וככל הנראה זו הגישה שתישמר לטווח הרחוק.

דקל סיכם ואמר כי ה-FLEX הוא בהחלט חלק מ-Good, Better, Best ומאפשר את אותה תפישה שתלווה את Crestron ולקוחותיה ב 2021 בכל העולם וכמובן גם בישראל. 



Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG