Revolabs מבית Yamaha מציגה את ה-CS700 לחדרי ועידות

ה-CS-700 הנה יחידת "הכל כלול" המאגדת את כל הנדרש ליצירת שיחת ועידה בתוך בר (Bar) אחד: ארבעה רמקולים מובנים, מצלמת 1080p/30 בעלת זווית פתיחה רחבה, מערך מיקרופוני Beamforming, חיבור USB למחשב ואף כניסת ויציאת HDMI.

פתרון לחדרי האדל REVOLABS

התקנת היחידה והשימוש בה פשוטים  פשוטה וכן השימוש בה, המשתמש בחדר הוועידה יכול לחבר את כבל ה-USB למחשב הנייד או להפעיל את מחשב החדר המחובר ליחידה. התוצאה היא שיחה באיכות גבוהה וחווית משתמש טובה. ל-CS-700 תאימות מול מספר אפליקציות ועידה כדוגמת BlueJeans, Vidyo, Cisco WebEx, Zoom ועוד. בנוסף, באמצעות כניסת רשת בגב היחידה ניתן לחברה כשלוחת טלפון מול המרכזייה הארגונית ולהשתמש בה כטלפון ועידות לכל דבר.

כאשר היחידה אינה משמשת לצורך ועידות, ניתן להשתמש בכניסת ה-HDMI שבה ולהציג דרכה מצגות בחיבור HDMI או באמצעות פונקציית Display Link מובנית בחיבור USB.

"ה-Yamaha CS-700 הנה הראשונה מבין מגוון פתרונות המשלבים את מומחיות Revolabs עם התמחות המוצר של Yamaha, המספקות יכולות אודיו, ווידאו וקולבוריישן מעולות", אמר יושי טסוגאווה (Yoshi Tsugawa), מנהל מחלקת אודיו מסחרי ב-Yamaha. "ה-CS-700 הנו המוצר הראשון ביוזמה זו המדגימה את מחויבות Yamaha לתחום הקולבוריישן ולשיפור חווית הוועידות בכל רמה".

נתונים טכניים:

  • מתקן תלייה לחיבור לקיר
  • USB 3.0
  • חיבור רשת RJ45
  • Bluetooth (חיבור שמע בלבד)
  • כניסת AUX – 3.5mm stereo

צפו בהדגמה של הפיתרון: 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG