לוגו פנסוניק 8k

 

כחלק מההכנות שלה לקראת ISE 2019 שתערך בפברואר הקרוב באמסטרדם, חשפה פנסוניק (Panasonic) את הססמה הראשית שתלווה אותה בכנס הגדול של עולם ה-pro AV. לפי החברה לאורך כל התערוכה היא תציג סדרה של טכנולוגיות שמספקות את 'החופש ליצור'. החברה מספרת שהטכנולוגיות שתציג יספקו למקצוענים בתחום את היכולת להשיג גבולות חדשים בהיבטים של שיתוף פעולה, תצוגות ציבוריות, בתחום הבידור וגם בשוק החינוך.

לפי החברה, שמובילה לדבריה באירופה בשוק מקרני הבהירות הגבוהה עם נתח שוק של כ-36%, היא תציג בתערוכה את כל הטווח המקרנים שלה, החל ביחידות ניידות שמציעות בהירות של 3,000 לומנס ועד פתרונות מבוססי לייזר שמציעים בהירות גבוהה במיוחד בעוצמה של 50,000 לומנס וייחשפו לציבור לראשונה בדוכן של החברה ב-ISE הקרוב. כן תציג החברה פתרונות תצוגה באיכות של עד 4K, מרמת הכניסה ועד למסכים המתקדמים והמודרניים ביותר עם מסגרת צרה במיוחד.

בנוסף סיפרה החברה שהיא מכינה למבקרים בדוכן שלה תצוגה מיוחדת. התצוגה תהיה מבוססת על מפות תלת ממד שיוצגו על משטח מתנפח ענק ויביאו לידי ביטוי טכנולוגיות חדשות, ובין השאר את עדשות עין הדג החדשות שמציעה החברה. התצוגה הזו תיקח את המבקרים למסע ויזואלי מסביב לעולם. תצוגה נוספת תאפשר למבקרים לראות כיצד פתרונות הקצה העליון של פנסוניק באים לידי ביטוי ברחוב מודרני כולל תצוגות מבוססות מגע באבחנה של 4K, חלונות ראווה הכוללים תצוגות שקופות, ועוד.

"אנחנו צפויים לכמה ימים מרתקים ב-ISE. אנחנו נציג לראווה את העוצמה שלנו בווריטיקאלים כמו בידור בשידור חי, חינוך ושיתוף פעולה. עבור שוק שוכרי הציוד, ההצגה של מקרן לייזר 50K במידות הכי קומפקטיות בשוק תהיה ציון דרך והוא יאפשר להם לקחת את האירועים שלהם לרמה הבאה", אמר הרטמוט קולסה, מנהלי המוצר של פנסוניק אירופה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG