רוצה להמשיך את סיפור ההצלחה עם Flip 2 (תמונה: Samsung)

 

סמסונג (Samsung) הכריזה על הדור השני של Flip, התצוגה הדיגיטלית האינטראקטיבית מתוצרתה. המסך החכם החדש, Flip 2, יוצע על ידי החברה בגדלים של 55 ו-65 אינץ' ועם תמיכה מובנית ברזולוציית 4K. כן יציעו המסכים, לפי החברה, עיצוב ארגונומי ומסוגנן כאחד.

כמו קודמו, המסך בגודל 55 אינץ' מגיע עם האפשרות לחיבור מעמד נושא גלגלים המאפשר להעבירו מחדר לחדר לפי צורך, וכן ציר שמאפשר לבחור את סגנון העבודה – לרוחב או לגובה. לעומתו, המסך בגודל 65 אינץ' אמור לשמש כאמצעי התצוגה הראשי בחדרי ישיבות עם התקנה שמאפשרת להצמידו לחלוטין לקיר באופן אלגנטי. בסמסונג טוענים שמדובר בהתקנה קלה לביצוע, ומהירה מאוד.

מערכת ההפעלה של Flip 2 מציעה ממשק חכם שמפשט את הניווט בין האפשרויות השונות וגם מציע תכונה שמאפשרת למצוא במהירות את הפעולה שרוצים לבצע, ובדומה לדור הראשון של ה Flip,  המשתמשים יוכלו לבחון סקירה מוקדמת של תכנים ואף לבצע שינויים על המסך עצמו. עוד יכולת חשובה היא להשאיר אפקטים ורישומים על התצוגה מבלי להשפיע על המוצג בפועל, בשכבה הראשונית או מתחת. מצב זה תוכנן כדי לקצץ בהפרעות בשטף הפגישה שלרוב נגרמות כאשר המשתמשים צריכים לנסות לאתר מידע מסייע במסמכים שלהם.

בנוסף טוענת החברה כי בעת שימוש בעט אלקטרוני עם Flip 2, התחושה דומה לכתיבה על דף נייר, והרישום מתבצע בטבעיות במגוון של סגנונות מברשות וצבעים לפי בחירה. עד ארבעה אנשים יכולים לכתוב על המסך בו זמנית, וגם למחוק, ולו בעזרת האצבע כך שמדובר בשיתוף פעולה אמיתי של צוות. מערכת ההפעלה מאפשרת פתיחת קבצים שמורים של ערכת התוכנות המשרדיות Office של מיקרוסופט (Microsoft) וכן קבצי PDF, וזאת לצד יישומים ארגוניים אחרים, בעזרת יישום תצוגה מובנה.

תכונה מעניינת אחרת היא האפשרות להקרין את התכנים המוצגים על Flip 2 בזמן אמת לכל תצוגה בגודל מתאים על ידי שימוש ב-HDMI או ב-WiFi Direct, וכן ניתן להשתמש ביכולת שלו לשמור את השיחות ואת התכנים בזמן אמת ומאוחר יותר לשתפם כסיכום וחלוקת משימות צוותית.

לחצו כאן לפרטים נוספים.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG