מקרנים שקל לשנע ממקום למקום. סדרת PT-VMZ50 החדשה של פנסוניק (תמונה: Panasonic)

 

פנסוניק (Panasonic) תשיק במהלך החודש הקרוב, מרץ 2019, את סדרת המקרנים החדשה שלה PT-VMZ50. מדובר במקרני לייזר ניידים שהחברה הציגה לראשונה ב-ISE 2019, והם מיועדים לפי החברה לשימוש בכיתות, חדרי היוועדות וגם בחדרי ישיבות של מנהלים בכירים בהם יש צורך באמצעי הקרנה אמינים, מאריכי חיים שגם פועלים מבלי לפלוט קולות שיכולים להפריע לסביבת העבודה.

הסדרה מכילה, לפחות בינתיים, שלושה מקרנים בבהירויות של 4,500 עד 6,000 לומנס ורזולוציות שנעות בין 1920×1200 ועד 1200×800 פיקסלים. הם מבוססים על טכנולוגיית הלייזר Solid Shine ולפי החברה הנורות שלהם מיועדות לעבוד 20,000 שעות באיכות מלאה, תוך שמירה על בהירות ודיוק צבעים לכל אורך השימוש, ועם תחזוקה מינימלית. שלושת המקרנים מציעים בנוסף זום 1.6x למרחק הטלה קצר עם יחס שנע בין 1.09-1.77:1.

בין שאר התכונות שמציעים מקרני PT-VMZ50 ניתן למנות הזזה אנכית/אופקית של העדשה, תמיכה בקלט 4K באמצעות כניסת HDMI והחיבור הקנייני של פנסוניק, Digital Link המבוסס על HDBaseT ומאפשר באמצעות כבל יחיד להעביר תוכן וידאו מלא באיכות FHD למרחק של עד 150 מטרים, ותוכן 4K למרחק של עד כ-50 מטרים. מעבר לכך ניתן להעביר תכנים באופן אלחוטי, והקולות והצלילים מושמעים באמצעות רמקול מובנה של 10 וואט.

"סדרת PT-VMZ50 החדשה מגדירה תקן חדש עבור מקרני לייזר ניידים. הם קטנים, קומפקטיים וקלי משקל ולכן קל להעביר אותם מכיתה לכיתה, או בין חדרי ישיבות שונים, מבלי להקריב את איכות התמונה והצבעים העשירים. מקרני הלייזר החדשים שלנו יעשירו את החוויה בכל כיתה וכל חדר פגישות", אמר סקוט וולינגטון, מנהל מוצר בכיר בחברה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG