החברה ממשיכה להרחיב את היצע הפתרונות החדשניים לסביבת העבודה בעידן ההיברידי. הפתרונות החדשים מצטרפים אל תחנת העגינה המתקדמת Logi Dock ואל טכנולוגיית ה- Logi Bolt שחשפה החברה מוקדם יותר החודש, במטרה להציע למשתמשים חווית שימוש יעילה, נוחה ומתקדמת מכל מקום ובכל זמן. מגוון הפתרונות החדשים יהיו זמינים לרכישה בישראל כבר במהלך החודשים הקרובים.

תמונה - יח"צ

חברת Logitech מציגה היום (ב', 13.9.21) פתרונות חדשים בסדרת מוצרי ה- TAP לסביבות עבודה היברידית, הכוללת שימוש נרחב בווידאו. הפתרונות החדשים, Tap IP  ו- Tap Scheduler, הם לוחות בקרה מבוססי מגע המציעים חווית שימוש נוחה ויעילה לניהול סביבת עבודה שיתופית ופגישות פיזיות או ווירטואליות, תוך מתן מענה אידיאלי לצרכים של סביבת העבודה בעידן בו הולך וגובר השימוש בווידאו.

עם TAP IP הפגישה תתחיל בלחיצת כפתור אחת עם תאימות מלאה לכל פלטפורמת פגישות הווידאו – Microsoft Teams, Zoom ועוד, בדגש על פונקציונליות וחיבור יציב, גם בעת מעבר בין חדרים. ה-TAP IP מאפשר התקנה בכל מקום בחדר הישיבות, כך שהמשתמשים יוכלו להתמקד בעבודה המשותפת בזמן שה-TAP IP  ידאג לכל השאר. ה- TAP Scheduler מאפשר למשתמשים לקבל בקלות את כל המידע הרלוונטי לפגישה שלהם, לנהל סביבה מרובת חדרי ישיבות, לשריין חדרים לפגישות ועוד. גם הוא בעל תאימות מלאה למגוון פלטפורמות הווידאו הפופולאריות, ומציע התקנה קלה ופשוטה בכל חלל. 

ה-Tap IP  וה-  Tap Scheduler מצטרפים אל מגוון הפתרונות והטכנולוגיות הרחב שמציעה Logitech לסביבת העבודה בעידן הדיגיטלי וההיברידי, ביניהם גם ה- Logi Dock (סרטון המוצר), שהושקה בסוף השבוע. תחנת העגינה החדשה מבית Logitech מספקת למשתמשים את סביבת העבודה האידיאלית – מהבית או מהמשרד, מבלי להתפשר על נוחות ופרודוקטיביות מקסימלית. עם Logi Dock לא תצטרכו לנווט בין כבלים על שולחן העבודה ותוכלו להתחבר בקלות לכל מחשב או מכשיר, בין אם אתם משתמשים ב-Mac, Windows או בטלפון הנייד, עם אפשרות חיבור של עד 5 מכשירים באמצעות חיבור USB, חיבור ל- 2 מסכים, תפעול ושליטה קלים ונוחים של פגישות ווידאו הכוללים כניסה לפגישה, הפעלת/כיבוי מצלמה ושליטה בווליום בלחיצת כפתור, הטענה של המחשב הנייד ועוד.

תמונה - יח"צ

עוד חשפה החברה מוקדם יותר החודש גם את ה- Logi Bolt, טכנולוגיה ייחודית לניהול מאובטח של חיבור אלחוטי המבטיחה ביצועים חזקים, יציבים ומאובטחים תוך מתן מענה לדרישות המפתח של כל IT ארגוני – חיבור אלחוטי מאובטח, אות חזק ללא קטיענה או עיכוב, נוחות שימוש ותאימות מלאה למגוון סביבות העבודה והפלטפורמות הארגוניות. Logitech הביאה את ה-Logi Bolt לעולם על מנת להפוך כל ארגון לפרודוקטיבי יותר. בין מגוון מוצרי Logitech התומכים בטכנולוגיית ה-Logi Bolt, ניתן למצוא עכברים, מקלדות וקולטני USB (דונגלים), המאפשרים סטנדרט בטיחות גבוה, עוצמת אות חזקה ויציבה עד 10 מ', תאימות לכל סביבות העבודה (Windows , macOS, iOS, iPadOS, Linux, Chrome OS, Android).

תמונה - יח"צ
תמונה - יח"צ
Share.

בעלים ויזם של קוקה אינטראקטיב - מיתוג, פתרונות ושיווק באינטרנט.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG