גובה מתכוונן וניידות מקסימלית הם כל מה שנדרש על מנת שמצגת או שיחת ועידה תוצג בצורה אופטימלית לכל המשתתפים בחדר הוועידה. על בסיס רעיון זה נוצר שיתוף הפעולה בין חברת Maverick AV Solutions וחברת Salamander. תצוגה מלאה מכל פינה

חברת Maverick AV Solutions, המשווקת פתרונות AV, הכריזה על שיתוף פעולה עם Salamander, חברה אשר מובילה בתעשיית הריהוט המותאם למערכות AV. הפעילות המשותפת תהיה ברחבי אירופה ותתמקד במוצרי סטנדים ניידים ובעלי א

המטרה העיקרית היא להתאים את הריהוט באופן שיבטיח תצוגה אופטימלית של ועידות וידיאו ויאפשר לקיים אינטראקציה ברמה גבוהה מכל פינה בחדר.

חברת Salamander נחשבת למובילה בענף הריהוט והאבזור המותאם לתעשיית ה AV. המוצרים של החברה כוללים מגוון פתרונות ריהוט מקצועי לחדרים מסוגים שונים תוך דגש על אסתטיקה ונגישות.

ג'ון סידוויק, סמנכ"ל חברת Maverick AV Solutions מסר: "השותפות עם חברת Salamander מאפשרת לנו ליצור ערך מוסף ללקוחותינו, בכך שאפשר להתאים את גובה המסך ואת המיקום שלו, מה שמשדרג את חוויית הוועידה במערכות כמו Microsoft Surface Hub או Cisco Spark.
מצאנו עלייה בביקוש המוצרים אשר מותאמים לתעשיית ה AV, מה שמדגיש את רצון הארגונים למערכות נוחות, פשוטות לשימוש, בעלות אפשרות לניוד ותצוגה איכותית. הנגישות של מוצרי חברת Salamander תהפוך את המוצרים שלהם לשכיחים מאוד בחדרי ישיבות ברחבי אירופה".

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG