תכונות מיתוג והתאמת איכות תצוגה ברמת מחיר נמוכה (תמונה: Calibre)

 

קאליברה (Calibre) תציג מתג מתאם תצוגה חדש בשם HQPro1000 בתערוכת Prolight + Sound שתערך בשבוע הבא בפרנקפורט.

ההתקן החדש מיועד לפי החברה, ליישומי proAV באירועים גדולים וזאת באמצעות יחידה בסיסית, שני כרטיסי קלט אפשריים וכן כרטיס מוצא אפשרי אחד נוסף.  היחידה הבסיסית מגיעה עם שני חיבורי HDMI 2.0 התומכים ברזולוציית 4K ועם חיבור מוצא ברמה דומה. מי שזקוק לחיבורים נוספים יכול להוסיף כרטיס שבו חיבור HDMI 2.0 יחיד עם תמיכה ב-4K, חיבור DisplayPort 1.2 עם תמיכה ב-4K וכן ממשק 3G-SDI. כמו כן, כמוזכר לעיל, יש גם כרטיס המוסיף יציאות, ומדובר ב-4 יציאות HDMI 1.4 עם תמיכה ב-2K כך שניתן לפצל את התצוגה בין ארבע קירות LED.

המתג החדש תומך בעד ארבע שכבות תצוגה שניתן למקם ולתאם מבחינת גודל בכל מקום בתצוגה, עם מעבר חלק בין התצוגות. HQPro1000 תומך בנוסף בהתאמת איכות התצוגה ל-4K בקצב של 50/60 הרץ ועם דגימת 4:4:4, כשלפי החברה מדובר בתכונה שנמצאת בדרך כלל רק בהתקנים יקרים יותר.

כמו כן מגיע ההתקן עם תמיכה בהיפוך אופקי ואנכי, בקרת צבע מלאה, השהיה מלאה וכן ב-10 הגדרות פרופיל עבודה שניתן לקבוע מראש: הגדרות שכוללות את מקור התצוגה, את המיקום והגודל שלה, וכל התכונות האחרות הקשורות לכל שכבת תצוגה.

"HQPro1000 הוא תוצאה של מחקר שוק מקיף שחשף צורך אמיתי עבור התקן שמציע ביצועים גבוהים בנקודות מחיר נמוכות יותר. יש מגזר שוק שלם שאינו זוכה לאספקה ראויה – ואנחנו מאמינים ש-HQPro1000 מספק תגובה למה שהלקוחות הללו מחפשים וזאת באמצעות קביעת רמת מחיר/ביצועים חדשה. הוא מציע פונקציונליות נרחבת שבאופן מסורתי מקושרת למחיר גבוה – והוא מספק את זה במחיר הרבה יותר זמין"אמר ווילי צאי, מנהל בקאליברה.

המתג החדש, יחד עם אחיו HQPro1050 המאפשר שליטה מרחוק, היו זמינים בפועל במהלך הרבעון השני של 2019. החברה גם מתכוונת להציע בהמשך כרטיסי הרחבה נוספים כולל יציאות וכניסות 12G-SDI ו-HDBT.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG