מעוצבת וגם שימושית בחדרי ועידה קטנים עד בינוניים – CAM540 (תמונה: AVer)

 

מצלמת הוועידות CAM540 של חברת אייוור (AVer) היא אחד המוצרים שזכו בפרס העיצוב Red Dot Product Design לשנת 2019.

CAM540 היא מצלמת ועידות וידאו מודרנית המציעה צילום ברזולוציית 4K ומיועדת בעיקר לחדרי ישיבות בינוניים, אבל מתאימה לשימוש גם בחדרים קטנים יותר, כולל מרחבי היוועדות. מדובר במצלמה פשוטה ביותר להתקנה והיא מתחילה לתפקד מיד לאחר החיבור לחשמל ולרשת באמצעות חיבור USB או RS-232.

מדובר במצלמת PTZ שיודעת להתמודד, לפי אייוור, גם עם תאורה בעייתית או פחות מאוזנת, וכן מציעה זום בגודל של עד 16X בשילוב של זום אופטי בגודל 3.3X עם זום דיגיטלי. תכונה נוספת שמציעה המצלמה מכונה SmartFRame שמיועדת למסגר את כל מי שנמצא בחדר כדי לאפשר התמקדות מהירה.

כן היא תומכת בעד עשר הגדרות מוכנות מראש של זווית, זום והטיה כדי לאפשר התמקדות מהירה מאוד בחלקים שונים של החדר לפי בחירה – בסך הכל היא תומכת בסיבוב של עד 160 מעלות שמאלה/ימינה, בהטיה מעלה בזווית של עד 90 מעלות והטיה מטה בזווית של עד 30 מעלות.

"אנחנו גאים בחדשנות שמציע עיצוב המוצר שלנו. אנחנו שואפים להיות חברה שקובעת מגמות בתעשיית המצלמות. CAM540 מפגינה את את האיכות הגבוהה של הווידאו ושל הטכנולוגיה אותם התרגלנו לקבל ממוצרים של אייוור, אבל היא גם משפרת את הסביבה שלכם", אמר קארל הארוול, מנהל שיווק מוצרים בחברה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG