LG Eclair הוא מקרן קול מושלם עבור חללים קטנים המציע תמיכה ב-Dolby Atmos ובס חזק ברטט נמוך והוא הולך להיות להיט בקרב חובבי סרטים ומוזיקה בכל רחבי העולם

תמונה - LG

LG מכריזה על ההשקה של מקרן הקול LG Eclair (דגם QP5), הדגם הקומפקטי ביותר שלה עד היום. ההשקה מתחילה בצפון אמריקה ותמשיך לאזורים אחרים בעולם לאחר מכן. מקרן הקול, שזכה לפרס החדשנות בתערוכת CES 2021, מתאים במיוחד לאורח החיים בעידן הנוכחי הודות לעיצוב מלוטש וקומפקטי המשתלב גם במרחבים מוגבלים, ועם זאת מעביר צלילים שעוטפים את המשתמשים.

למרות גודלו הקומפקטי, LG Eclair מספק ביצועים רבי עוצמה עם תמיכה ב-Dolby Atmos ו-DTS:X ועדיין לא מפריע לשכנים בזכות הרטט הנמוך וסאב וופר שמציע בס חזק. עם מידות של 269×59.9×126 מ"מ בלבד – שליש בלבד מגודלו של פתרון ה-3.1.2 ערוצים תומך Atmos הקודם של החברה, SP8YA – מציע LG Éclair עיצוב אליפטי אופנתי ובד ג'רסי בצבע שחור קלאסי או לבן המשתלבים היטב עם כל סביבת עיצוב מודרני.

תמונה - LG

מערכת ה-3.1.2 ערוצים המתקדמת של LG Eclair, עם הסאב וופר האלחוטי, מיישמת את טכנולוגיית כיוונון הצליל שלMeridian  לאספקת צלילים מרחביים מפורטים יוצאי דופן. טכנולוגיית Horizon שלMeridian  משלבת תוכן משני ערוצי סטריאו כדי ליצור אודיו רב ערוצי עוטף המספק במה קולית רחבה יותר הבונה חוויית האזנה מושקעת יותר, עם איזון טונאלי שנשאר אותנטי להקלטה המקורית.

LG Eclair מציע בנוסף חוויית צפייה משופרת הודות לתמיכה בהעברת תכני 4K המאפשרים לצופים ליהנות גם מתמיכה ב-HDR וב-Dolby Vision בשירותי ההזרמה החביבים עליהם. ויותר מכך, התכונה LG AI Sound Pro מנתחת את התכנים שמוצגים ומיישמת באופן אוטומטי את הגדרות הקול הטובות ביותר, בהתאם לז'אנר של התוכן ממנו נהנה המשתמש, בין אם מדובר בחדשות, במוזיקה או בסרט.

ולא רק ש-LG Eclair מפיח חיים במוזיקה, הוא גם תוכנן כך שיהיה נוח לשימוש, והוא דורש פחות כבלים מבלי להקריב את איכות הקול. זה אפשרי בזכות התמיכה ב-eARC (ערוץ החזרת שמע משופר) המספק את היכולת להעברה ללא אובדן צלילים של 5.1 ערוצים, 7.1 ערוצים וכן אודיו עוטף כמו Dolby Atmos ו-DTS:X בטלוויזיות תומכות. בעלי טלוויזיות LG משנת הייצור 2021 נהנים בנוסף מצליל אותנטי וברור עם TV Sound Mode Share המשלב את עוצמת העיבוד של מעבדי הבינה המלאכותית α (Alpha) האחרונים של LG ואת התכונה AI Sound Pro כדי לחשוף ניואנסים עשירים במקור של התוכן.

מעבר לביצועי הקול, LG תכננה את Eclair לא רק כדי לשפר את חוויית הצפייה הביתית, אלא גם להפחית את ההשפעה שלו על הסביבה. מאמץ זה הביא לכך ש-LG Eclair הוכר כמוצר אקולוגי בידי SGS Société Générale de Surveillance SA משוויץ.

תמונה - LG
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG