Christie Tera, פתרון ה-SDVoE של קריסטיי (תמונה: Christie)

 

קריסטיי (Christie) הכריזה לראשונה על פלטפורמת Christie Terra לפני מספר חודשים, בתערוכת InfoComm 2018, ועכשיו היא מתחילה להציע את הפתרונות בפועל.

מדובר בפלטפורמה הראשונה המציעה פתרון SDVoE מקיף ישירות מהקופסה, ללא צורך בהתאמות ועם מוכנות להפעלה מיידית, אשר מיועדת בעיקר לשימוש בהטמעת קירות וידאו בתצורת LED או LCD לפי בחירת הלקוח.

מערכת הוידאו מוגדרת התוכנה, תומכת כמובן ב-AVoIP, וחלק מהפתרון הוא התקן KVM הפועל מרשתות 10G. לפי החברה Christie Terra מספקת פתרון גמיש ביותר עם יכולת התאמה כדי להעביר אות וידאו באיכות גבוהה לקיר הוידאו, ולעשות זאת ללא כיווץ, ללא שיהוי ובלי כשלים בדרך.

הפלטפורמה מספקת גם אפשרות ניהול למספר מקורות באיכות 4K60 והיא מציעה יכולת עיבוד תמונה מוכללת כולל התאמת גודל ורזולוציית תמונה ותצוגה הנפרסת או משודרת במקביל על פני מסכים. התאמת הגודל יכולה להתבצע גם כלפי מעלה עד לרזולוציה מירבית של 30,720×17,280 פיקסלים. ניתן להציג תמונה אחת הנפרסת לחלוטין על כל גודל התצוגה או לחלק אותה למספר תצוגות שונות, כשבסך הכל ניתן להציג עד 32 תצוגות בו זמנית על מסך אחד, כל עוד הרזולוציה הכללית נמצאת בגבולות המירביים.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG