קיר מסכים ניתן למימוש על ידי הצבת מספר מסכי LCD / LED בסמוך זה לזה או על ידי חיבור של מספר לוחות LED. האתגר העיקרי ביצירת קיר מסכים מבוסס מסכי LCD / LED הוא המרווח בין המסכים אשר נדרש להיות מינימלי ככל הניתן על מנת ליצור תמונה אחת אחידה ללא הפרעות המשודרת על גבי מספר מסכים, מרווח זה נגזר מעובי מסגרת המסך- המכונה בזל (Bezel).

חברת קריסטי (Christie), יצרנית ותיקה בתחום פתרונות התצוגה ומקרנים מקצועיים השיקה לאחרונה קו מוצרים חדש המכונה Extreme לסדרת קירות מסכי ה-LCD שלה. הסדרה כוללת 4 מסכים כאשר המשותף לכולם הוא מרווח מסגרות דק במיוחד בעובי של 1.7 מילימטר בין המסכים.

מסכי הסדרה

דגם FHD553-XE, מסך LCD בגודל 55 אינץ', בהירות 500 ניטס וספק מתח מובנה.
דגם FHD553-XE-R, מסך LCD בגודל 55 אינץ', בהירות 500 ניטס, ללא ספק מתח פנימי.
דגם FHD553-XE-H, מסך LCD בגודל 55 אינץ', בהירות 700 ניטס וספק מתח מובנה.
דגם FHD553-XE-HR, מסך LCD בגודל 55 אינץ', בהירות 700 ניטס, ללא ספק מתח פנימי.

המסכים מאפשרים ניטור מצב מסך והתראות נוספות כך שניתן לקבל חיווי לגבי כל מסך מרחוק. באמצעות ה-Smart Light Control מבית Christie ניתן לכייל את התאורה והצבע של כל מסך באופן אוטומטי – יכולת חשובה מכיוון שיש צורך באחידות בהירות וצבע כאשר יוצרים תמונה אחת ממספר מסכים. למסכים אף חריצי הרחבה OPS המאפשרים חיבור כרטיסים המכילים מערכות הפעלה או אף נגנים ייעודיים לקירות מסך כדוגמת ה- Christie Phoenix™ EP. הסדרה מיועדת לעבודה רציפה 24/7, והרזולוציה המתקבלת היא 4K/UHD.

extreme-series-סדרת קירות המסכים של קריסטי
המסכים מיועדים לשילוט שטחים ציבוריים כדוגמת מסופי תחבורה שונים, קירות מסך למרכזי בקרה והם מותאמים לתצוגות אומנותיתו ותצוגות אדריכליות, לובי חברות, מוסדות חינוך, חנויות, מוסדות פיננסים ואצטדיונים.

כצפוי, התחרות בין היצרנים על מרווח המסגרת מתגברת וניתן לצפות כי ב-ISE 2017 יוצגו מסכים בעלי צפיפות זהה או גבוהה מזו על מנת לעמוד בדרישות השוק, אשר מבקש לקבל קירות מסך ללא מרווחים כלל.

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG