יצרנית ה-AV הבינ"ל המובילה קרמר (Kramer), עוברת בהדרגה בשנה האחרונה שינוי אסטרטגי משמעותי אשר מיועד לקדם את נוכחותה במרחב הדיגיטלי, להרחיב את קהל היעד הפוטנציאלי שלה ולמצב אותה כספקית פתרונות, לאחר שנים בהן הייתה ידועה כספקית של רכיבים ומוצרים.

כחלק משינוי זה, השיקה החברה לקראת תערוכת InfoComm 2016 פלטפורמה אינטרנטית חדשה ומושקעת המוטמעת בשלבים ברמה הגלובלית.

מהפיכת האונליין של קרמר

כחלק משינוי עמוק אותו עוברת תעשיית ה-Pro AV ההופכת להיות תעשייה מוכוונת טכנולוגיות רשת  ו-IT ישנם לקוחות פוטנציאליים חדשים שאינם לקוחות AV מסורתיים אשר זקוקים לממשק נוח ונגיש לטכנולוגיות, מוצרים ופתרונות AV. בכדי לענות על הצורך הזה ולאפשר חווית לקוח מותאמת, מתמקדת חברת קרמר באמצעים מקוונים כאשר בבסיסם פלטפורמת אינטרנט גלובאלית אשר מאפשרת חשיפה והנגשה של פתרונות ומוצרים ללקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים.

כחלק מהמהלך להגדלת החשיפה לפתרונות ומוצרי החברה, השיקה החברה את אתר קרמר החדש, פרי עבודה מקיפה בת שנה וחצי, המבוסס על פלטפורמה טכנולוגית חדשה לגמרי. האתר החדש ידידותי ביותר למנועי החיפוש, הוא מעוצב על פי כל הטרנדים העיצוביים העדכניים, מעניק למבקר חווית משתמש חדשה ושימושית, ומספק לקרמר טביעת רגל משמעותית ברשת האינטרנט. השקת האתרים החדשים של חברת קרמר הייתה חלק ממהלך אסטרטגי חדש שבה הושקה אסטרטגיית מותג חדש בשם AV Beyond The Box.

פתרונות מותאמים לכל קהלי היעד

האתר החדש של קרמר שם לו למטרה לכוון לשני סוגי לקוחות:  ללקוחות הקיימים אשר מכירים את המוצרים, את פתרונות קרמר ואת טכנולוגיות ה-AV. קהל היעד השני הוא משתמשים סופיים אשר אינם מכירים טכנולוגיות AV אך זקוקים למענה לצרכי ה AV אצלם בארגון. המיקוד לקהל יעד מקצועי וקהל יעד של משתמשים סופיים עומד בבסיס אסטרטגיית השיווק של החברה.

אם מתכונתו של האתר הישן הייתה בדמות קטלוג מוצרים אשר שימש בעיקר ככלי עבודה לאינטגרטורים וריסלרים, הרי שהאתר החדש מכיל את כלל היכולות הפונקציונליות של האתר הקודם בנוסף לשכבה נוספת שעוסקת בפתרונות מותאמים לכל קהלי היעד ואשר מאפשרת ללקוח שמגיע מתחום / תעשייה ספציפיים, אך לא מכיר את המוצרים ופתרונות החברה, לאתר פתרון מותאם אשר נותן מענה לצרכיו. בכל דף באתר יש מנגנונים נגישים וקלים ליצירת קשר וייצור המרות ( Leads ) ולבסוף גם הזדמנויות עסקיות חדשות.

"קל לקנות קרמר"חווית קניות מקוונת לגולשים וספקים

כחלק מתהליך הטמעה גלובלי, ובהתאם למדיניות המעוניינת להקל על חווית הקנייה, מאפשרת הפלטפורמה האינטרנטית החדשה ללקוחות הפוטנציאליים החדשים, חוויה הדומה לחווית קנייה באמצעותה ניתן לאסוף מוצרים לתוך עגלת הקניות ולבקש הצעת מחיר בלחיצת כפתור. בקרמר מציינים כי זוהי חווית קניות ייחודית להם אשר נגישה לכל גולש שאיננו בהכרח לקוח קיים אלא מבקר אקראי.

חברת קרמר הטמיעה מערכת הזמנות מקוונת באתרי החברה הישנים והשיקה באתר החדש גרסה חדשה של מערכת הזמנות מקוונת לספקים ולקוחות קיימים אשר נהנים ממערכת הזמנות אונליין ואיזור אישי מותאם לכל ספק וספק. לאחר שהספק מבצע הזמנה, היא מגיעה למשרד קרמר הספציפי בעולם. שתי המערכות מאפשרות נקודת מפגש עם צרכי הלקוח ומהוות התחלה לדיון על צרכי לקוח ספציפיים יותר כמו פתרונות מותאמים לפרוייקטים או מענה לצורך ייחודי של הלקוח.

ומה בישראל?

אתר קרמר ישראל עלה לאוויר לפני כחודשיים והחליף את האתר הישן. גרסה עברית "כחול לבן" נמצאת בשלבים של תהליך הלוקליזציה אשר בסיומו יוכלו לקוחות קרמר בישראל ליהנות מחווית משתמש ממוקדת פתרונות ומוצרים מקיפה, החל מרמת הנגישות, הייעוץ ועד לשלב הרכישה והטמעת הפתרונות, ובשפה העברית.

בקרו באתר החדש www.KramerAV.com

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG