Kramer Academy

קרמר (Kramer Electronics) הכריזה באופן רשמי על פתיחת האקדמיה המקוונת שלה שתספק הכשרות וכלים עבור מקצוענים שעוסקים בשילוב שבין תחומי ה-AV וה-IT כאחד.   Kramer Academy תספק קורסים לפי דרישה להעשרת הידע בתחומי ה-proAV השונים עם קורסים מוכנים מראש, אירועי הכשרה עם הרצאות פרונטליות, וכן גישה לתכנים בלעדיים נוספים.

כבר עתה מכיל האתר מגוון קורסים המתייחסים לליבה של שוק ה-proAV כולל קורס המתייחס ליסודות המקצוע, קורס אודיו, קורס wireless collaboration, יסודות השימוש ב-AVoIP, קורס המתייחס לבקרה וניהול ועוד.

מהחברה נמסר שהיא תעדכן את הקורסים עם הזמן, וכן תוסיף תכנים נוספים.

בנוסף הודיעה קרמר כי כמנהגה בתערוכות האחרונות היא תספק גם ב-ISE 2019 שני קורסים בחינם שייערכו במהלך ימי הכנס. הקורסים שהיא מציעה השנה הם קורס AVoIP וקורס בקרה. הקורס השני מיועד עבור משתמשים ומהנדסים שכבר מכירים את פלטפורמת הבקרה באמצעות הענן של החברה.

דיויד מרגולין, סמנכ"ל השיווק בקרמר אמר: "האקדמיה של קרמר מציעה פתרון ייחודי ומהווה נקודת מפגש המאפשרת למקצועני התעשייה להרחיב ולהעמיק את הידע ביחסי הגומלין שבין ה IT ל AV וכמו כן מאפשרת האקדמיה לאנשי ה IT להתמצא בעולם ה AV אשר עובר להיות תחת האחריות והניהול שלהם" מרגולין הוסיף כי "על מנת לספק את חווית ההדרכה המתקדמת והמעודכנת ביותר, מציעה האקדמיה של קרמר גם פלטפורמה מקוונת המאפשרת ללומדים להתקדם ולהתאמן בקצב האישי שלהם. שתי אפשרויות הלימוד, הן בכיתות ההדרכה והן המקוונת, תוכננו בקפידה ועם תשומת לב מרבית לפרטים הקטנים במטרה להגיש את הידע והכלים בצורה היעילה ביותר".  

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG