חברת Crestron הכריזה על כנס למתכנתים מוסמכים שיערך בין ה-10 ל-12 באפריל בארה"ב ובין ה-15 ל-17 למאי באירופה . הכנס האמריקאי יתקיים באתר הנופש "מוהגן סאן" באונקסוויל, קונטיקט, ואילו הכנס האירופאי יתקיים במלון מובאנפיק באמסטרדם, הולנד

תמונה- AVmaster

הכנסים, שיקראו Crestron Masters 2018, יכללו סדנאות לימוד במגוון רחב של נושאים וישמשו כהזדמנות ליצירת קשרי נטוורקינג  עם עמיתים למקצוע.

ההשתתפות בכנסים היא על בסיס הזמנה אישית בלבד שתישלח למתכנתים המוסמכים בדואר האלקטרוני וההרשמה תיסגר עד ה-16 למרץ. מי שיגיע לכנס יוכל להתאכסן בחדרים שישמרו עבור הבאים במחיר מיוחד.

על פי פרד בארגאצי, מנהל הטכנולוגיה הראשי של Crestron , האתגר להישאר מעודכנים בכל מה שנוגע לטכנולוגיה המשתנה במהירות ולשלוט בכישורי העיצוב והתכנות בתעשייה הוא כזה שאיננו מפסיקו מתכנתי העלית מפנים זמן יקר מלוח הזמנים העמוס שלהם בשביל להגיע לכנס ולעשות בדיוק את זה.

לכנס הקודם שהתקיים ב-2017 הגיעו 800 מתכנתים שמילאו 35 כיתות והשתתפו ב-94 פגישות לימוד, והוא הצליח להיות גדול ואטרקטיבי יותר מאלו שהיו לפניו. ב Crestron מאמינים שיוכלו לחזור ואף להגדיל את ההצלחה השנה.  

ביו היתר, ניתן יהיה למצוא בכנס השנה סדרה של קורסים המיועדים למעצבים הרוצים לשמש כארכיטקט טכנולוגיה ראשי (Master Technology Architect – MTA), מפגשי הלימוד יהיו ארוכים יותר וצוות המרצים והמהנדסים של Crestron יתרחב. בנוסף, לכל מפגש תהיה הגדרה של רמת ידע רצויה על מנת שכל משתתף יוכל לבחור את המפגשים הכי רלוונטיים אליו.

 
Share.

בעלים ויזם של קוקה אינטראקטיב - מיתוג, פתרונות ושיווק באינטרנט.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG