מעקב מרובה תצוגות באמצעות מסך אחד – המתג החדש של טריפ לייט (תמונה: Tripp Lite)

 

בעולם הדיגיטלי של ימינו לעתים קרובות צריך לעקוב אחר כמה מקורות תצוגה בו זמנית בזמן אמת, למשל מעקב אחרי זרימת מידע של מצלמות אבטחה בזמן אמת הוא כמובן אחד היישומים הראשונים שעולים בהיבט הזה. B119-4X1-MV, המתג החדש של טריפ לייט (Tripp Lite) אמור לפי החברה לפשט את תפעול התהליך הזה.

המתג מאפשר לעקוב אחר עד ארבעה מקורות וידאו בו זמנית, וכדי לעשות זאת באמצעות חיסכון של כסף ומקום, מבצעים את הניטור בפועל באמצעות מסך אחד. בהתאם לכך, B119-4X1-MV מצויד בארבע כניסות HDMI 1..3 שתומכות גם ב-HDCP 1.2, וביציאת HDMI אחת בודדת. המפעיל יכול לבחור בין שלושה מצבי תצוגה: מסך מלא שמציג מקור אחד בלבד בכל פעם, תצוגה כפולה או תצוגה מרובעת שמראה את כל הקלט בבת אחת. בחירת המצב נעשית באמצעות כפתור Mode קידמי. בנוסף, ניתן למתג בין ארבעת ערוצי האודיו בנפרד מתצוגת הוידאו.

"מתג התצוגה המרובע החדש מספק דרך מעשית לפשט יישומים כמו חדרי בקרה, אזורי קבלת קהל, שילוט דיגיטלי ומערכות אבטחת וידאו. מעבר לכך שהוא מאפשר מעקב נוח יותר אחר כמה מקורות בו זמנית, ריכוז התצוגה בצג אחד חוסך מקום ומקטין את המורכבות ואת עלויות המערכת", אמר דיוויד פוזנר, מנהל שיווק המוצר.

המתג החדש תומך בתצוגה באבחנה מרבית של 1080p בקצב רענון של 60 הרץ, והוא מאפשר גם לעבור בין התצוגות על ידי שימוש בשלט רחוק המסופק יחד עמו.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG